17.4.08

ANTE ΓΕΙΑ

Ήρθε η ώρα μετά από τόσα χρόνια, αυτό το διαδικτυακό αγόρι, ο greg Καπογιώργης, να εγκαταλείψει τον μάταιο τούτο ιστόχωρο, και να βαδίσει σε τόπο "αναψύξεως", χωρίς καϋμούς.



Καλά ήταν και εύχομαι να γίνουν καλύτερα! Aν αναστηθώ και επιστρέψω θα κάνω "άλλα κόλπα"!

Πάντως πιο πολύ θα μου λείψουν τα κορίτσια...

Δίποδα! "Keep going" που έλεγε και η συντρόφισσα του Γιώργου :-D

28.3.08

Παπαγαλίες

Και θέλει η "εταιρεία" να μας πείσει δια στόματος του Μάκη του εμποράκου, ότι το μοναδικό ελικόπτερο που στείλαμε "στον πόλεμο" την βραδυά των Ιμίων, είχε πλήρωμα όλη την "αφρόκρεμα" του στρατού. Έναν βαριά καρδιοπαθή τριαντάρη (μέ πολλά!!!! εμφράγματα) και έναν που ζαλιζότανε ο φουκαράς έχοντας προφανώς πετάξει μόνον στον simulator...

Ερευνάται η περίπτωση να είχαν και αιμορροΐδες!


SAVE THE PARROTS!

27.3.08

Αντιπρόταση μερικής αποδοχής του Αμερικάνικου εμπαιγμού

ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΗΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ (ΣΚΟΠΙΑ)


Έτσι Ναί!

Αλλιώς...

25.3.08

Γιατί γιορτάζουμε σήμερα; (ειδικά...)

ΕΚΘΕΣΗ ΙΔΕΩΝ

του μαθητή ΣΤ', Καπογιώργη


Σαν σήμερα 25η Μαρτίου, του Ευαγγελισμού, γιορτάζουν οι Έλληνες την απελευθέρωσή από τους Τουρκαλάδες μετά από 400 χρόνια σκλαβιάς. Γιορτάζουν τις νίκες εναντίον των βαρβάρων καθώς και εναντίον των τουρκ-Αλβαναραίων συμμάχων τους.

Οι σπίθες της ελληνικότητας που άναβαν κατά την διάρκεια της δουλείας τη φωτιά της επανάστασης, δεν έσβησαν ούτε μια στιγμή. Ήταν η πίστη και ο διαφορετικός πολιτισμός που τις κράτησαν αναμμένες. Γκιαούρηδες (άπιστους) και Γραικούς (Έλληνες) τους αποκαλούσαν πάντοτε (και συνεχίζουν) οι βάρβαροι δυνάστες! Γι' αυτό και αισθάνονται "μια μαγκιά" απέναντι στους δυτικούς που ανακάλυψαν την εθνικότητά τους πολύ πρόσφατα... κι' επειδή δεν τους ταιριάζει, θέλουν να την ξεχάσουν.

Διάλεξαν οι Έλληνες τη συγκεκριμμένη μέρα της αναγέννησης της φύσης και της σύλληψης του Θεού τους, για να τονίσουν πόσο σημαντική είναι γι' αυτούς η πατρίδα τους.

Κι' όταν ξαναπελευθερωθούν, πάλι την 25η Μαρτίου θα ορίσουν σαν επέτειο της γιορτής τους.

24.3.08

Δημοψηφίσματα

Οι ΣΥΡΙΖΑιοι προφανώς λαϊκίζοντας ζήτησαν δημοψήφισμα για το ασφαλιστικό. Ο Γιωργάκης έσπευσε να συμφωνήσει. Τώρα ζητάνε από τον πρόεδρο να μην υπογράψει το νομοσχέδιο, για να δώσει την ευκαιρία στον λαό να αποφασίσει.

Καλώ λοιπόν τον Αλέκο, τον Αλέξη ή τον Γιώργο να βγούν και να διατυπώσουν ένα ερώτημα, που να μπορεί να απαντηθεί από τον λαό στο δημοψήφισμα. Προσπάθησα και μου βγαίνει ένα ερωτηματολόγιο πολλαπλών επιλογών, που για να απαντηθεί θα θέλει τουλάχιστον ένα δίωρο στο παραβάν. Αρκεί να σκεφτείς οτι προβλέπονται 75 υπουργικά διατάγματα για να υλοποιηθεί ο νόμος.

Επειδή ξέρουν οτι είναι αδύνατον να γίνει το δημοψήφισμα, το ζητάνε! Ενώ υπάρχουν ένα σωρό άλλα θέματα που μπορούν να απαντηθούν με ένα 'Ναι' ή ένα 'Οχι'. Για παράδειγμα το θέμα της εισόδου των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ, ή της εισόδου της Τουρκίας στην ΕΕ, ή των σχέσων εκκλησίας κράτους κλπ. Αυτά μπορούν να απαντηθούν και γι' αυτό δεν ζητάνε σχετικά δημοψηφίσματα.

Προτείνω λοιπόν με την σειρά μου κάτι εφικτότερο. ΚΑΤ' ΑΡΘΡΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.

Υ.Γ. Προτείνω ως εναλλακτική λύση κατ' άρθρο απεργία, πορεία και τα αντίστοιχα επεισόδια.

16.3.08

Για να δούμε...

Ενώ εμείς ασχολούμεθα:
  1. Ως ΝΔ με το νέο βιβλίο του Πολύδωρα που δεν αγιογραφεί ως είθισται τον -ελλείψει άλλου- καταλληλότερο πρωθυπουργό
  2. Ως ΠΑΣΟΚ με το ποιός πρέπει να "περπατάει" μπροστά, ο Γιώργος ή ο Τσίπρας
  3. Ως ΣΥΡΙΖΑ με την ανασφάλεια που δημιουργείται από την πρόθεση ψήφου (ηρεμείστε, δεν συμβαδίζει με την άνοδο της αριστεράς, δεν πρόκειται να διοικήσετε...) και την πιθανότητα συνεργασίας σε επίπεδο ηγεσίας!!! (την ακούσατε την Αλαβάνεια(*) παπαριά;)
  4. Ως ΚΚΕ με τα λογιστικά του κόμματος
  5. Ως ΛΑΟΣ με το DNA του Μ. Αλεξάνδρου και την αγωνία μην πέσει ο Καραμανλής
  6. Ως απλός λαός με τα πυγίδια(**) των "ξεφωνημένων" (δηλαδή αυτών που ξεφώνησαν το κουσούρι τους κατά Χριστόδουλο ή το πρόβλημά τους κατά Ιερώνυμο...), τοιγαρούν(#) για το άν θα παντρευτούν ώστε να χαρεί η μαμά τους, καθώς και με το διαχρονικό "πόσο κάνει ο φραπές",
το Βήμα είπε την μπαλαφάρα της εβδομάδας που όμως σηματοδοτεί την ουσία όλων των πραγμάτων και των εξελίξεων σήμερα!

Πληθαίνουν τα σημάδια μιας επερχόμενης διεθνούς οικονομικής κρίσης. Το δολάριο, το πετρέλαιο, ο χρυσός και η πτώση των αγορών μεταδίδουν πλέον ανησυχητικά σήματα. Εναντι αυτών των δυσμενών προοπτικών η μικρή ελληνική οικονομία είναι απροστάτευτη. Η κυβέρνησή μας μέχρι τώρα ενεργεί ωσάν να μη συμβαίνει τίποτε. Είναι καιρός να αναλάβει πρωτοβουλίες και να θωρακίσει την ελληνική οικονομία πριν είναι αργά.

Αυτή η τελευταία πρόταση που προξενεί το γέλιο, με την προτροπή θωράκισης της Ελληνικής οικονομίας ώστε να αποφύγει αυτή "η ισχυρά" το κράχ από πιθανή διεθνή κατάρευση!!!, στην ουσία υποδεικνύει τον επανακαθορισμό και προετοιμασία της στάσης μας σε διάφορα άλλα θέματα.

Αν λοιπόν η Αμερική περάσει ισχυρή ύφεση (γιατί αν καταρεύσει θα την ακολουθήσουμε όλοι),
  • ποιά θα είναι και πόση σημασία θα έχει στο προσεχές μέλλον η άποψή της αλλά και η παρεχόμενη υποστήριξη εκ' μέρους της του Αλβανικού εθνικισμού και της αναδιανομής των Βαλκανίων;
  • ποιά θα είναι η στάση της απένατι στον νεοθωμανικό ιμπεριαλισμό;
  • τι θα συμβεί αν υποχωρήσει άτακτα απο το Ιράκ, το Αφγανιστάν, αλλα και γενικώτερα έναντι του μετώπου που έχει ανοίξει με τους απανταχού μουσουλμάνους;
  • πώς θα αντιδράσει στην σταδιακή ανεξαρτοποίηση των λατινοαμερικανών;
  • θα εγκαταλειφθεί ο ευρωατλαντισμός και ποιά θα είναι η δική μας θέση στο καινούργιο σχήμα;
  • τι προβλέπεται στο μεσανατολικό αν οι Εβραίοι μείνουν μόνοι τους (και ενώ διαθέτουν πυρηνικά;)
  • τέλος όσον αφορά τα εσωτερικά, πόσο αποτρέπει την πιθανή λαϊκή αφύπνιση και την συσπείρωση η Συριζοπασοκιάδα;
Ίσως ήρθε η ώρα να τα συζητήσουμε όλα αυτά! Η σημερινή κυριακάτικη "Καθημερινή" και η αγωνία που απέπνεε η πρώτη της εμφανώς προπαγανδιστική σελίδα(##), επιτείνει την άποψη.

Θα παραθέσω το μικρό και απ' ότι φαίνεται της τελευταίας στιγμής άρθρο της εφημερίδας της πρεσβείας των ΗΠΑ, ως σημείο έναρξης της κουβέντας που θα ακολουθήσει. Αξίζει πράγματι να δεί κανείς τις αντιφάσεις του.
Εφαρμόσιμες γενναίες λύσεις

Υπάρχει μία μεγάλη αντίφαση στις μέρες μας. Το ΠΑΣΟΚ ακολουθεί με γοργό ρυθμό τα βήματα του ΣΥΡΙΖΑ και του ΚΚΕ με την αποκαλούμενη αριστερή στροφή. Παραδοσιακώς αριστερή πολιτική σημαίνει μεγαλύτερο κράτος και ενίσχυση των ασθενέστερων τάξεων($). Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία πως στην Ελλάδα αυξάνεται συνεχώς ο αριθμός των πολιτών που με δυσκολία συμπληρώνουν τα προς το ζην. Η διεθνής εμπειρία έχει όμως αποδείξει πως μία χώρα χωρίς κουλτούρα επιχειρηματικότητας($$), ανταγωνιστικότητα και εξορθολογισμένο σύστημα υγείας και ασφάλισης δεν μπορεί να ωφελήσει εκείνους που πραγματικώς υποφέρουν. Οι προτείνοντες την αριστερή στροφή θα πρέπει συνεπώς να εξηγήσουν τι εννοούν και πώς θα βρουν τα χρήματα για όσα προτείνουν. Τουλάχιστον όσοι ενδιαφέρονται να συγκαταλέγονται στα κόμματα εξουσίας και όχι στα διαμαρτυρίας.

Ταυτόχρονα, θα πρέπει κάποτε όλοι μας να αντιληφθούμε πως τα μεγάλα και άλυτα προβλήματα της Ελλάδας δεν έχουν σχέση με αριστερή ή δεξιά ιδεολογία. Το έγκλημα του Ασωπού, η διάλυση του κράτους, η ανομία των λατομείων, η εκτεταμένη διαφθορά απαιτούν γενναίες εφαρμόσιμες λύσεις, όχι ιδεολογικά μανιφέστα.




(*) "μια γενικότερη συνεργασία σε ηγετικό επίπεδο με το ΠΑΣΟΚ είναι αδύνατη"
(**) κωλαράκια
(#) είπα να χρησιμοποιήσω και κανένα αραχνιασμένο συμπερασματικό σύνδεσμο... :-D
(##)
Επιστροφή της διεθνούς οικονομίας στον Κέινς, Τριαντα χρόνια μετά, οι ΗΠΑ επιλέγουν την κρατική παρέμβαση κόντρα στην κρίση
($) και αυτό για την Καθημερινή είναι προφανώς κάκιστο!!!
($$) Πώς και δεν το σκέφτηκαν οι μεγάλοι φιλόσοφοι; Τελικά είναι θέμα κουλτούρας η οικονομία... Να μετονομασθεί πάραυτα η ΑΣΟΕ σε ΑΣΚ (ανωτάτη σχολή κουλτουριαρέων)

14.3.08

Μηνύσεις αντί δακρυγόνων

Διαβάζω στο in.gr: "Μηνυτήρια αναφορά των αστυνομικών για τα επεισόδια με τους απεργούς των ΟΤΑ".

Φαίνεται οτι οι απεργοί χρησιμοποίησαν τα σκουπίδια ως όπλο - στην κυριολεξία - και όχι με τον τρόπο που περιγράφει o Greg. Ηρθαν λοιπόν οι απεργοί δια των πράξεών τους να τιμήσουν το συγκεκριμένο post, αλλά και να το συνδέσουν με το προηγούμενο "Γιανναράς και Ζουράρις", που αναφερόταν στην διάσταση κράτους πατρίδας.

Εκαναν οι απεργοί των ΟΤΑ πράξη τον πόλεμο κατά του κράτους (που προτείνει ο Greg) με όπλα τα σκουπίδια (όπως προτείνει ο Greg :-D), αν και αποτελούν και οι ίδιοι μέρος του κράτους. Η αστυνομία όμως είναι προφανώς το ίδιο το κράτος. Αμύνονται δε στην επίθεση κάνοντας χρήση του κρατικού μηχανισμού (μηνύσεις).

Ως εδώ όμως η πλάκα. Επειδή θα γίνουν σχόλια του τύπου "Μα δεν είναι οι αστυνομικοί συνάνθρωποί μας", θέλω να τα προλάβω. Δυστυχώς κατά την άποψή μου δεν είναι! Οταν προασπίζονται τις ξενόδουλες κυβερνήσεις των μίσθαρνων καθαρμάτων, είναι απλά στρατός κατοχής και έτσι πρέπει να αντιμετωπίζονται.

Θα μου πείτε οτι οι αστυνομικοί προασπίζονται την ασφάλειά μας. Δυστυχώς δεν το κάνουν και εκεί ακριβώς είναι η ένστασή μου! Θα ακούσουμε πολύ φοβάμαι στις τηλεοράσεις τις ίδιες γελοιότητες που ακούσαμε με την απεργία των δασκάλων πέρισυ.

Η αστυνομία τότε εγκαλείτο γιατί βιαιοπράγησε κατά των δασκάλων. Τώρα κάνει μηνύσεις γιατί της πέταξαν σκουπίδια. Οι δάσκαλοι εγκαλούντο γιατί τόλμησαν να σκεφτούν οτι θα σπάσουν τον αστυνομικό κλοιό (ο οποίος είναι κάτι σαν το ιερό της εκκλησίας). Στα παράθυρα φτάνουμε να συζητάμε για το ποιός έκανε την αρχή, για το ποιός έδειρε πιό πολύ και για το ποιά από τις τάξεις, δάσκαλοι ή αστυνομικοί ή σκουπιδιάρηδες, είναι πιό κακοπληρωμένη!! Για την κατανόηση (!!) που πρέπει να δείχνουν τα φτωχαδάκια μεταξύ τους! Ο πιό κακοπληρωμένος είναι και πιό συμπαθής, άρα το θέμα δεν είναι η ουσία της αντιπαράθεσης, αλλά η αγάπη και η συμπάθεια (!!!!) που έχει ο καθένας στην κοινή γνώμη. Το φοβερό είναι οτι οι πολίτες κατανοούν όλες τις πλευρές. Οι μπάτσοι πρέπει να είναι καλοπληρωμένοι. Οι δάσκαλοι πρέπει να είναι καλοπληρωμένοι. Οι σκουπιδιάρηδες πρέπει να είναι καλοπληρωμένοι.. Προπαντός όλοι πρέπει να είναι περήφανοι!

Οι γνωστοί-άγνωστοι, που ποτέ δεν κατάλαβα γιατί είναι γνωστοί ούτε γιατί είναι άγνωστοι, εγκαλούνται γιατί προβαίνουν σε καταστροφές. Με κοινή φωνή τα τηλεπαράθυρα καταδικάζουν το φαινόμενο σε απόλυτη σύμπραξη με λαό, μπάτσους, δασκάλους, καθηγητές, μαθητές, γονείς, εκκλησία, OTA και ότι άλλο βάζει ο νούς σας. Οι γνωστοί-άγνωστοι δεν έχουν φωνή στα παράθυρα οπότε μας γράφουν όλους εκεί που δεν πιάνει μελάνη και συνεχίζουν το θεάρεστο έργο τους σε κάθε ευκαιρία.

Αν τυχόν κάποιος τολμήσει να πεί οτι φταίει η αστυνομία, αμέσως ακούμε τις γνωστές μαλακίες για το μισθολογικό, το πεσμένο ηθικό, τις δημοκρατικές ευαισθησίες της αστυνομίας (!!), την έλλειψη πολιτικής βούλησης, το άσυλο, τη χούντα (??), την τουρκοκρατία (??!!), τους αμερικάνους (...).

Αν οι αστυνομικοί κάνουν την δουλειά τους με 'υπερβάλλοντα' ζήλο, δηλαδή αν πλακώσουν στο ξύλο κάποιον που τους πετροβολάει, ή που τους πετάει σκουπίδια, ή που απλά φοβήθηκαν μην τους πετροβολήσει (ο φόβος προκαλεί εκνευρισμό ειδικά αν είσαι ανεκπαίδευτος), τότε μόνο αρχίζουμε να συζητάμε για το ποιόν της αστυνομίας. Αποδεχόμαστε όμως να κατεβαίνει ο μπάτσος στις διαδηλώσεις πάνοπλος, απέναντι σε άοπλους διαδηλωτές. Τώρα βέβαια αντί για ξύλο το ρίξανε στις μηνύσεις.

Το θέμα όμως είναι άλλο. Η αστυνομία κάνει την δουλειά της, ναί ή όχι; Κοινή νομίζω πεποίθηση είναι οτι δεν την κάνει. Οχι μόνο γιατί δεν επαρκεί αλλά γιατί δεν γουστάρει. Κάθε μέρα βλέπουμε παρανομίες να γίνονται μπροστά σε αδιάφορους αστυνομικούς. Γιατί είναι αδιάφοροι; Γιατί δεν έχουν εντολή! Κάθε φορά που κάτι γίνεται θέλουν ειδική εντολή για να τιμήσουν τον όρκο τους. Οι επίορκοι!! Η πρωτοβουλία με βάση την κοινή λογική, για το κοινό καλό, είναι παράλογη για τους μπάτσους. Εχουμε φτάσει να θεωρούμε επιτυχία της ελληνικής αστυνομίας κάθε υπόθεση στην οποία πράττει τα αυτονόητα.

Οταν παίρνουν την εντολή θεωρούν οτι κακώς την παίρνουν γιατί δεν είναι καλοπληρωμένοι! Και τότε ξεσπάνε όπου τους παίρνει. Δηλαδή συμπεριφέρονται σαν μπάτσοι. Από πού κι' ως πού λοιπόν ο διαδηλωτής είναι αδελφός με τον αστυφύλακα που βρίσκει μπροστα του στις διαδηλώσεις; Θα ήταν αδελφός αν ο αστυφύλακας έκανε την δουλειά του. Αλλά δεν την κάνει. Δεν είναι υπηρέτης της κοινωνίας όπως οφείλει.

Κάνει την δουλειά του μόνο σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Όταν πρέπει να γίνει ασπίδα σε συγκεκριμένα συμφέροντα. Για τον διαδηλωτή όμως αυτά τα συμφέροντα είναι εχθρικά, γι' αυτό διαδηλώνει. Οπότε ο αστυνομικός εκείνη τη στγμή είναι εχθρός, ενώ δεν έχει κάνει τίποτα για να τον βλέπεις σαν αδελφό. Αυτό λέει η κοινή λογική. Οπότε δεν βλέπω που είναι το κακό να συγκρούονται οι διαδηλωτές με την αστυνομία. Υγιέστατη συμπεριφορά είναι και θα ήταν υγιέστερη, αν δεν λέγαμε όλες αυτές τις μαλακίες που ακολουθούν. Αν μάλλιστα οι μπάτσοι μαζεύουν μετά τα σκουπίδια που τους πετάμε είναι υγιέσταστη. Θα ήταν δε επίσης υγιέστατη αν χυνόταν και λίγο αίμα για να ξεχωρίζουν οι διαδηλώσεις από τις δεξιώσεις.

Οταν οι μπάτσοι φτάσουν να αξίζουν της εκτίμησής μας, τότε τα πράγματα μπορεί να είναι διαφορετικά. Η εκτίμηση και ο σεβασμός όμως κερδίζονται, δεν αποδίδονται τσάμπα σε κανένα. Το ίδιο ισχύει βέβαια για για τους διαδηλωτές.

Προς το παρόν ας αξιοποιήσουμε και εμείς τα σκουπίδια με τον σωστό τρόπο. Δεν πρόκειται για εμφύλιο πόλεμο, αλλά για πόλεμο κανονικό.