13.5.06

Τον "πούλο" πήρε ξαφνικά το "θρήσκευμα"...

Αν πίστευα ότι με επιλέξανε για την καταγωγή μου θάλεγα όχι

δήλωσε η Γκιουλμπεάζ χθές στα κανάλια.

WOW! Τί θέλει να πεί το "λευκό τριαντάφυλλο μαύρη ομορφιά"; Μήπως ότι αν την επέλεγαν σαν Ελληνίδα θα ενοχλείτο; Γιατί ο Γιώργος μας έλεγε ότι την διάλεξε σαν μειονοτική μπουσουλμάνα, νέα, μητέρα, ξανθιά ... Το Τουρκάλα πάλι όπως μας διαβεβαιώνουν δεν παίζει... Ερμηνεία γρήγορα please.

Any way είχα γράψει κάποια "λίγα" πριν λίγες μέρες για τη Θράκη. Ανάμεσα στα links και η ιστοσελίδα του Σγουρίδη, του βολευτή του φυλλορούντος (τι να θέλει να πεί το σύμβολο άραγες;) pasok. Αυτόν που ο Καρατζαφέρης έδωσε "στεγνά" σε κάποιο τηλεοπτικό δελτίο (παρουσία του), πως διαφώνησε με την Καραχασάνειο υποψηφιότητα. Επειδή το βλέπω ότι ο georgey, το ΕΛΙΑΜΕΠ και το ΙΣΤΑΜΕ θα τον αναγκάσουν σιγά σιγά να "κατεβάσει" όλο το site και επειδή οι συμπολίτες μας (βλέπετε πολιτική ορθότητα; δεν λέω συνέλληνες...) συνεχίζουν να αγνοούν το θέμα, διασώζω (άντε μπρε Σγουρίδη , στα γεράματά σου θα μ' ευγνωμονείς) και το παρακάτω. Προσοχή στο μήνυμα της τελευταίας παραγράφου!
Ξεκινήσαμε με μία αντιστοιχία 87.000 μουσουλμάνοι στη Θράκη και 293.000 Έλληνες στην Τουρκία.
Το 1934, η Μικτή Επιτροπή Ανταλλαγής των Πληθυσμών υπέβαλε στην Κοινωνία των Εθνών έκθεση, σύμφωνα με την οποία χορηγήθηκαν 106.000 πιστοποιητικά εγκατάστασης σε μουσουλμάνους της Θράκης και 111.200 πιστοποιητικά σε Έλληνες της Κωνσταντινούπολης, της Ίμβρου και της Τενέδου. Με αυτή την πολιτική επιτυγχάνονταν μια δημογραφική ισορροπία μεταξύ των δύο μειονοτήτων
Να υπογραμμίσουμε ότι η μουσουλμανική μειονότητα ουδέποτε υπήρξε εθνικά ομοιογενής, καθώς την αποτελούν Τούρκοι (48%), Πομάκοι (35%) και Αθίγγανοι ( 17%). Σήμερα αριθμεί 120.000 με αυξητικές τάσεις, ενώ στην Κωνσταντινούπόλη ζήτημα είναι να έχουν απομείνει 3.000 Έλληνες και μερικές εκατοντάδες ψυχές στην Ίμβρο και την Τένεδο, που αριθμούσε πριν μερικές δεκαετίες περίπου 15.000 Έλληνες.
Στο γύρισμα του 20ου αιώνα είδαμε να χρησιμοποιούνται οι μειονότητες ως μοχλός αποσταθεροποίησης στη Βαλκανική, να υποδαυλίζονται οι έριδες και ο φανατισμός, με ανεξέλεγκτες συνέπειες και ανατροπή του υφιστάμενου status quo.
Υπάρχουν ορισμένες κρίσιμες ισορροπίες που, αν ανατραπούν, μπορούν δυνητικά να μεταβάλλουν τις μειονότητες σε θρυαλλίδες ανάφλεξης:
- Οι διμερείς σχέσεις μεταξύ της «φιλοξενούσας» την μειονότητα χώρας και της συγγενικής προς αυτήν.
- Ο σεβασμός των Διεθνών Συνθηκών και των Αρχών Δικαίου από τη συγγενική χώρα ή αντίθετα η υιοθέτηση «αναθεωρητικής» πολιτικής
- Η γενικότερη στάση και τα γαιοστρατηγικά συμφέροντα των μεγάλων δυνάμεων στην περιοχή

Σήμερα, παρατηρείται ένα έντονο διεθνές «ενδιαφέρον» για τη μουσουλμανική μειονότητα της Θράκης. Δυστυχώς, ουδέποτε είδαμε να αναπτύσσεται ανάλογη κινητικότητα για τον αφανισμένο ελληνισμό της Ίμβρου, της Τενέδου και της Κωνσταντινούπολης. Για να κατανοήσουμε τους λόγους που υπαγορεύουν αυτή την επιλεκτική στάση των μεγάλων δυνάμεων και των διεθνών οργανισμών, πρέπει να είμαστε ενήμεροι της ιστορικής πραγματικότητας, αφενός, και της πολιτικής κατάστασης, αφετέρου, σε διμερές όσο και σε διεθνές επίπεδο.



Τελειώνοντας, σας θυμίζω ότι συνεχίζεται η συλλογή υπογραφών για την υποψηφιότητα Άπτερου για τη θέση νομάρχη!

Δεν υπάρχουν σχόλια: