3.5.06

melting pot

π -  Πάρε τσιγάρο.

1 -  Ευχαριστώ!

π -  Λοιπόν όλοι εμείς οι αριθμοί πρέπει να μάθουμε να ζούμε μαζί.  Τι έχουμε να χωρίσουμε;

1 -  Μα ζούμε μαζί!  Πώς σου 'ρθε τώρα αυτό;

π -  Έ, να τώρα.  Άλλοι χαρακτηρίζονται άρρητοι, άλλοι ρητοί...

1 -  Και λοιπόν;  Δεν είναι;

π -  Τι θα πει άρρητος και ρητός;  Απλά μετράμε τα πράγματα με διαφορετικό μέτρο!  Έχουμε άλλη κουλτούρα...

1 -  Ακριβώς!  Για μένα εσύ είσαι άρρητος.  Διότι με τον τρόπο που μετράω τα πράγματα, εσύ είσαι 3,14159...  Για σένα ίσως εγώ είμαι άρρητος, γιατί με τα δικά σου μέτρα η τιμή μου είναι 0,31831...  Μάλιστα ανάμεσα στους υπεραριθμήσιμους το πλήθος αριθμούς, κι’ εγώ κι’ εσύ μόνο με αριθμήσιμους το πλήθος, με λίγους δηλαδή, συμφωνεί ο καθένας μας στα μέτρα!  Για παράδειγμα μήπως εσύ κι’ ο φ, άρρητοι με μένα κι’ οι δύο σας, μετράτε μεταξύ σας με το ίδιο μέτρο;  Κακό είναι δηλαδή;

π -  Και δεν υπάρχει κάποιο melting pot, κάποιος τρόπος να τα βρούμε;

1 -  Να γίνουμε το 0!  Το τίποτα!  Μόνο αυτός συμφωνεί με όλους και με όλα!  Θες να καταλήξουμε σαν κι’ αυτόν;  Αρχοντοχωριάτες;  Άλλωστε γιατί η «πρεμούρα»;  Τι μικροαστικός καθωσπρεπισμός είναι αυτός;

π -  Ξέρω ‘γω;  Είναι της μόδας!  Όλοι γι’ αυτό μιλάνε...

1 -  Ποιοι μωρέ;  Οι απανταχού ιμπεριαλιστές και τα θρασύδειλα φερέφωνά τους, που προσπαθούν να κρατήσουν «τα ζωντανά» κατευνασμένα;  Ή μήπως οι μηδενιστές εαυτούληδες;  Γιατί η συνείδηση της διαφορετικότητας είναι κακή;  Γιατί το δίκιο το δικό σου πρέπει να ‘ναι ίδιο με το δίκιο το δικό μου;  Γιατί ο τρόπος ζωής μου να είναι πανομοιότυπος του δικού σου;  Σ’ ότι τα βρίσκουμε ΟΚ.  Σ’ ότι δεν τα βρίσκουμε τι να κάνουμε!  Να ξεχάσουμε ποιοί είμαστε και που πάμε;  Να εγκαταλείψουμε την αριθμήσιμη ομάδα μας (όποια κι’ αν είναι) στην οποία οφείλουμε την ύπαρξη μας;  Να ακολουθήσουμε την φασιστική τους ισοπέδωση;  Πιάσε τώρα ένα ουζάκι ν’ αναδείξουμε τη διαφορετικότητα μας κι’ άσ’ τους στην αποχαύνωσή τους.

2 σχόλια:

i-fallos (Καπεταν Ηρεμος) είπε...

Κέντησες...

Ecumene είπε...

Πολύ ωραίος διαλογος...


Γιατί η συνείδηση της διαφορετικότητας είναι κακή; Γιατί το δίκιο το δικό σου πρέπει να ‘ναι ίδιο με το δίκιο το δικό μου; Γιατί ο τρόπος ζωής μου να είναι πανομοιότυπος του δικού σου;

ΟΛΟΙ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΙ-ΟΛΟΙ ΙΣΟΙ...