13.5.07

ΠΟΙΟΣ ΤΟ ΕΙΠΕ;


Οταν την Τρίτη 9 Μαΐου η Μαρία Ρεπούση δηλώνει ότι «ελπίζει» το βιβλίο Ιστορίας της 6ης Δημοτικού να είναι ακόμα «λιγότερο ελληνοκεντρικό» - σε μελλοντικές επανεκδόσεις του...,

και η Άννα Φραγκουδάκη χαρακτηρίζει «ρατσιστική» κάθε επίκληση της προσφοράς τής κλασσικής Ελληνικής αρχαιότητας στον Ευρωπαϊκό πολιτισμό, γιατί έτσι οι σύγχρονοι Έλληνες «θέλουν να κρύψουν το άσκημο και μπάσταρδο εθνικό τους πρόσωπο»...,


και ο Αντώνης Λιάκος παροτρύνει τους δασκάλους «αντί να ενισχύουν την εθνική ταυτότητα, να δίνουν στους μαθητές τους τα εφόδια για να επιλέγουν οι ίδιοι την ταυτότητά τους»...

πιεζόμενος από την Τουρκολαγνία τους, τον πουρκουαδισμό τους και τον εμφανή ανθελληνισμό τους, αισθάνομαι την ανάγκη να ρωτήσω:

Ποιός είπε;



Για να σας βοηθήσω είναι ο ίδιος που δήλωνε:


Ένα άπό τά μεγαλύτερα διδάγματα της Ιστορίας είναι τούτο' ότι καμμία βία δεν είνε ικανή να εξαναγκάση ένα λαόν να αποβάλη την εθνικήν του συνείδησιν. Τρανώτατα παραδείγματα πλήν άλλων οι Εβραίοι, οι Έλληνες, οι Πολωνοί.

Είναι παλαιός μεγάλος πολιτικός, σοσιαλιστής και..., αλλά η απάντηση σύντομα, μη βιάζεστε!

20 σχόλια:

Martingale είπε...

Αννα Φραγκουδακη αντε και γαμ.σου αλλα ποιος να σε γαμ.σει ετσι οπως εισαι μωρη

Σκατζόχοιρος είπε...

Γρεγ, το έχεις κάνει γωνιακό το κατάστημα με τόσες διακοσμήσεις!

Εμένα, δεν με προβληματίζει τι λένε οι αντίπαλοι. Έτσι πως είναι και "καθοσπρεπιστές" (όπως αρμόζει στο σαβουάρ βίβρ της φάρας όλων που συγχρωτίζεται με την εξουσία) είμαι σίγουρος ότι δημόσια λεν το 15% αυτών που πιστεύουν. Ας βγουν, λοιπόν, να πουν τι νομίζουν πραγματικά για την Ιστορία, τους ανθρώπους και την πορεία αυτού του τόπου, και τότε να δούμε τι λεμονόκουπα που θα 'χει να πέσει...

Εμένα, που λες, με προβληματίζει άλλο. Ότι έχει δημιουργηθεί ένα σύστημα που πλασάρει ταυτόχρονα τον "Βας,βας Παρασκευάς" και την Ρεπούση. Απ' τη μία, δηλαδή, έχεις το "καθημερινό" να προάγει την ανθρώπινη ηλιθιότητα ως πρότυπο επιτυχίας και αναγνώρισης, και από την άλλη το "επιστημονικό" να παπαγαλίζει "ιστορικοφανώς" ό,τι επιθυμούν οι πλανητικές και εγχώριες άρχουσες τάξεις.

Ανώνυμος είπε...

(Εδώ Μάρκος μη συνδεδεμένος)

Για να είμαστε σωστοί δίνουμε και την πηγή της πληροφόρησης, σωστά;

http://www.antibaro.gr/deltio_tupou_prosklhsh.doc

Ανώνυμος είπε...

(Εδώ Μάρκος μη συνδεδεμένος)

Να τολμήσω να πω ο Γεώργιος Παπανδρέου;

Greg είπε...

@martingale
... :-D

@σκατζόχοιρος
σιγά σιγά αναγκάζονται να τα "ξερνάνε". Και γι' αυτό κακιώνουν!
Σημαντική παρτατήρηση σου για το σύστημα ξεπεσμού μας με τον συνδυασμό Ρεπούση και Παρασκευά!

Αν και δεν καταλαβαίνουν οι ρεπουσαίοι - για να το προχωρήσω λίγο ακόμα - ότι για το κύκλωμα της παγκοσμιοποιητικής ελίτ, αντιπροσωπεύουν τους "παρασκευάδες", ο Σόρος την Πάνια και οι "υποστηρικτές τους τα 15-χρονα μαλακισμένα που ορύονται...

@Μάρκος
Έχεις δίκιο κι' ευχαριστώ για το λινκ στο Αντίβαρο. Μου ήρθε σε mail, προσπάθησα να το βρώ στην ιστοσελίδα τους, αλλά έχει γίνει δύσκολο να βρείς κάτι έτσι "φορτωμένη" που την κατάντησαν με τις μ...ς οι ρεπουσαίοι.

Όχι! Δεν είναι ο Γεώργιος Παπανδρέου! Πιο αριστερά και πιό παλιά πρέπει να πάς. :-D

Greg είπε...

Επειδή "η γνώση" πρέπει να διαχέεται, οι "καλλιγραφίες" οφείλονται στα tips που βρίσκω στο site Mandarin που έχω το link του κάτω δεξιά στο sidebar. Το δύσκολο είναι να αποφύγει κανείς να γίνει "λατέρνα"... :-D

χ. μόρφος είπε...

Να διακινδυνεύσω μια πρόβλεψη: Αλέξανδρος Παπαναστασίου;

ΥΓ. Ωραίον το εικαστικόν. Αυτό με φοβίζει κι εμένα -εσύ κρατάς ακόμη τις ισορροπίες- είναι η... λατέρνα.

Greg είπε...

@ Χ.Μόρφος

Καλά δεν παίζεσαι! Υποκλίνομαι! Εδώ εγώ που κατάγομαι από παπαναστασιακό σόϊ και δεν το ήξερα! Έπρεπε να μου χαρίσουν οι "μικροεκδόσεις" VETO μια μελέτη του Παπαναστασίου με τίτλο "Η Τουρκική επανάστασις" του 1908 για να τα μάθω...

Αλλά περισσότερα σε επόμενο ποστ μια και το βιβλιαράκι βγήκε μόνο σε 100 αντίτυπα!

χ. μόρφος είπε...

Greg, όταν γράφεις "Είναι παλαιός μεγάλος πολιτικός, σοσιαλιστής και...," και μετά "Όχι! Δεν είναι ο Γεώργιος Παπανδρέου! Πιο αριστερά και πιό παλιά πρέπει να πάς." είναι σαν να ρωτάς τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια.

Πάντως για τον Παπαναστασίου ελάχιστα ξέρω και σκόρπια. Οπότε αναμένω το επόμενο ποστ.

ΥΓ. Καλά ο παππούς του ΓΑΠ ήταν -κι αυτός- σοσιαλιστής;

Greg είπε...

Ο ΓΑΠ ο παλαιότερος είχε πείσει τους ψηφοφόρους του "δεξιού" τμήματος της ΕΔΑ και του "αριστερού" της ΕΚ ότι "εμφορείτο" μερικώς από "σοσιαλιστικάς ιδέας"... :-D

Μια και ο Παπαναστάσης δείχνει να επικαιροποιείται (λόγω Τουρκικού) διαβάστε πιο πρίν και Ντόκο του ΕΛΙΑΜΕΠ και προσπαθείστε να εξηγήσετε μετά από τα όσα γράφει γιατί η επιμονή του ελιαμεπιστάν να βάλουμε την Τουρκία στην Ευρώπη με κάθε τίμημα. Εγώ δεν καταλαβαίνω εκτός κι' αν συνομωσιολογήσω!

ange-ta είπε...

«Ποιος μπορεί να παραγνωρίσει την σημασία της ιστορίας;
Βέβαια δεν πρέπει να οδηγεί στη δημιουργία εθνικισμών, που είναι πάντα καταδικαστέοι, ούτε πάλι να αναλώνεται αποκλειστικά σε ένα ανθρωπισμό που εμένα προσωπικά με συγκινεί περισσότερο.
Το θέμα είναι ότι χωρίς ιστορία δεν μπορεί να υπάρξει εθνική συνείδηση και χωρίς εθνική συνείδηση δεν υπάρχει ούτε πρωτότυπη κουλτούρα, ούτε πραγματικός πολιτισμός. Και αυτό ισχύει για την ιστορία, όσο και για την Ελλάδα».
Αυτό ήθελα από καιρό να στο αφιερώσω, αλλά βαριόμουνα να το αντιγράψω. Είναι του μεγάλου ιστορικού και δάσκαλου Μπρωντέλ.
Βέβαια εκεί που εγώ έγραψα Ελλάδα, αυτός έγραφε Γαλλία.

Martingale είπε...

γκρεγκ συγγνωμη για το ρυπαρογραφημμα μου αλλα σε μια ανοργασμικια τι αλλο να πεις?

Greg είπε...

@Martingale

Συγνώμη; Γιατί χρυσόστομε;
Άσε που ευχές έδωσες... :-D

@angeta
"Εθνίκι" και ο Μπρωντέλ! Μερσί!

χ. μόρφος είπε...

Greg, ρωτάς:

"γιατί η επιμονή του ελιαμεπιστάν να βάλουμε την Τουρκία στην Ευρώπη με κάθε τίμημα"

Νομίζω πλέον ότι αποτελεί στρατηγική κίνηση κάποιων κύκλων στην Ελλάδα με αντάλλαγμα την εύκολη πρόσβαση στις αγορές της Τουρκίας και των Βαλκανίων. Το κύκλωμα είναι τεράστιο. Ο Γιώργος Τσαπάνος που μπαίνει τακτικότατα τους τελευταίους μήνες στο μπλογκ μου και γράφει αποκλειστικά στο ποστ: CDRSEE IV, και ψάχνει αυτά τα κυκλώματα εδώ και μια δεκαετία, λέει διάφορα ενδιαφέροντα τις τελευταίες ημέρες, για κάποια ΙΝΑ [ινστιτούτα τηλεπικοινωνιών] όπου εμφανίζονται και φωτογραφίες με το ευρω-μικρασιατικό τμήμα της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας.

Προφανώς, οι υπερατλαντικοί σύμμαχοι προορίζουν την Τουρκία για πολιτικό καθοδηγητή στην περιοχή, και δελεάζουν το ελληνικό κεφάλαιο με κάποια μεγάλα κομμάτια της πίτας.

Στο ΕΛΙΑΜΕΠ δεν είναι τυχαίο ότι κουμανταδόρος είναι ο mr. Coca-Cola... Και άλλα και άλλα...

Σκαντζόχοιρος είπε...

@agne-ta
Θα μπορούσες σε παρακαλώ να μου δώσεις την παραπομπή του αποσπάσματος του Μπρωντέλ; Θέλω να την χρησιμοποιήσω σε μία διπλωματική, αλλά και στην Ρήξη που θα κυκλοφορήσει!

vangelakas είπε...

Οι καθηγητές τής Ιστορίας κράξαν εμάς τίς νοικοκυρές επειδή εκφράσαμε αντίθεση στό βιβλίο τής ιστορίας. Μάς κράξαν ως αναρμόδιες.

Τώρα ο λιάκος μέ τί φόντα, μέ τί υπόβαθρο, μέ τί περγαμηνές, αμφισβητεί τό άρθρο 16 (τό οποίο άρθρο επιτάσσει τήν ενίσχυση τής εθνικής ταυτότητας τών μαθητών)τού συντάγματος;

Ανώνυμος είπε...

Λιάκος=ΠΑΣΟΚ.
Πρόταση ΠΑΣΟΚ για αναθεώρηση Συντάγματος του άρθρου 16 παρ. 2 "2. H παιδεία αποτελεί βασική αποστολή του Kράτους και έχει σκοπό την ηθική, πνευματική, επαγγελματική και φυσική αγωγή των Eλλήνων, την ανάπτυξη της εθνικής και θρησκευτικής συνείδησης και τη διάπλασή τους σε ελεύθερους και υπεύθυνους πολίτες"..08/06/2006
http://www.neosyntagma.gr/?page_id=62
Άρθρο 16
δ. Επί της παραγράφου 2 του άρθρου 16
Το ΠΑΣΟΚ προτείνει την αναθεώρηση της παραγράφου 2 του άρθρου 16 με την προσθήκη αναφοράς για την ανάπτυξη της «ανθρωπιστικής, κοινωνικής και δημοκρατικής συνείδησης» ως σκοπού της παιδείας.
βέβαια από την προσθήκη των άνωθεν μέχρι την παράλειψη των πιο άνωθεν δεν είναι δα και τόσο δύσκολο.

Greg είπε...

Ώστε στο καινούργιο άρθρο 16 αναζητά το ΠΑΣΟΚ "την ανάπτυξη της «ανθρωπιστικής, κοινωνικής και δημοκρατικής συνείδησης» ως σκοπού της παιδείας"!!!

Και φυσικά όταν λέμε ανθρωπισμό εννοούμε ελεημοσύνη (βλέπε θέμα έκθεσης των μαθητών της Γ' Λυκείου) και εθελοντισμό!!! για να μην ξέρουν τα παιδάκια πού πατούν και πού πηγαίνουν!

Βλέπε και το αντίστοιχο post του Χ. Μόρφου!

Ανώνυμος είπε...

Αν δείτε δηλώσεις Φραγκουδάκη, Ρεπούση, Λιάκου, Αλιβιζάτου κλπ οι άνθρωποι έχουν κόμπλεξ με το να είναι Έλληνες και αν δείτε και σε άλλα μπλογκς π.χ "Δείμος του Πολίτη" οι άνθρωποι το λένε καθαρά. Το συγκεκριμένο βιβλίο (αλλά και τα επόμενα) θέλουν να παράγουν πολίτες του Κόσμου, Ευρωπαίους, δεν ξέρω γω τι όχι όμως ανθρώπους με ελληνική εθνική συνείδηση. Δείτε το πόρισμα της Ακαδημίας Αθηνών που λέει τα σχετικά με την επιταγή της παρ. 2 του Συντάγματος και αν αυτό τηρείται με το εν λόγω βιβλίο. Αν αυτός είναι ο στόχος των κομάτων ας βγουν ανοιχτα στο λαό να το πουν. Ας το κάνουν..εγώ πάντως το κεσεδάκι το χω έτοιμο και μάλιστα με όλα του τα λιπαρά..

Ανώνυμος είπε...

Για να δείτε ή πόσο γελοίοι επιστήμονες ιστορικοί ή πόσο καλά και πόσα πολλά πήραν για να φτιάξουν αυτό το βιβλίο "ιστορίας" επιτρέψτε μου να σχολιάσω το εξής. Στη σελ. 19 του βιβλίου πάνω πάνω μας παραθέτουν οι "ιστορικοί" Λιακορεπούσηδες την πηγή Ντε Μπρεβ όπου μας παραθέτουν αυτό που θέλουν να περάσουν στα παιδιά μας. «Ο ντε Μπρεβ πρεσβευτής της Γαλλίας στην Κωνσταντινούπολη (1590-1606), προς το βασιλιά Λουδοβίκο ΙΓ΄ «Οι Σουλτάνοι όταν κατακτούν ένα βασίλειο ή μια επαρχία διατηρούν θαυμαστή τάξη. Όσο για το λαό, αφήνεται να ζει σύμφωνα με τα ήθη και τα έθιμά του. Διατηρεί τα αγαθά του και έχει θρησκευτική ελευθερία» (σελ. 19)..τι να σου απαντήσει ένα παιδί και τι του εντυπώνεται από μια τέτοια πηγή. Ξεχνούν να γράψουν ότι την ίδια περίοδο που γράφει αυτά ο Ντε Μπρεβ μέσα στις άλλες εμπορικές συμφωνίες που υπέγραψε στις 20/5/1604 συμπεριλαμβανόταν και η συμφωνία της ελεύθερης πρόσβασης των προσκυνητών στους Αγίους Τόπους για τους υπηκόους του Γάλλου Βασιλιά και των συμμάχων του. Η ανωτέρω πτυχή της συμφωνίας είχε σαν αποτέλεσμα την εξάπλωση του καθολικισμού στις Οθωμανικές Χώρες άρα υπήρχε συμφέρον για την παραπάνω αναφορά. Δεν υπάρχει καμία άλλη πηγή για το παραπάνω θέμα αν και υπάρχουν πάμπολλες που καταρρίπτουν την παραπάνω πηγή από τις οποίες όλως τυχαίως δεν αναφέρεται καμία. Επιπλέον δεν υπάρχει αναφορά για τους βίαιους εξισλαμισμούς την περίοδο του 16ου-17ου αιώνα σε Βαλκάνια και Μικρά Ασία.
Για να δείτε πόσο ύπουλοι είναι και ανιστόρητοι γράφουν την πηγή που θέλουν και παραλείπουν άλλες για να επιτύχουν το στόχο τους τον εξωραϊσμό της Οθωμανικής Αυτοκρατοριας. Λίγα χρόνια μετά την αναφορά Ντε Μπρεβ που ο άνθρωπος είχε τους λόγους του να την κάνει και τα δικά μας φυντάνια τους λόγους τους για να την γράψουν συμβαίνουν τα παρακάτω που δείχνουν τον σεβασμό των Τούρκων προς τους κατακτημένους λαούς αλλά η πηγή αυτή δεν αναφέρεται πουθενά. Δείτε την
Και ενώ οι ιστορικές και πολιτικές έριδες για τα βιβλία της ΣΤ΄ Δημοτικού συνεχίζονται, το «Eθνος- Κυνήγι» αναδιφά σήμερα σε έναν άλλο... αναγκαστικό «συνωστισμό» με χιλιάδες θύματα, αυτή τη φορά στο Θεσσαλικό κάμπο μιας παλιάς και σκληρής εποχής, όπου η ανθρώπινη ζωή δεν μετρούσε τίποτα!

Ενα μικρό σημάδι στον χάρτη της απέραντης και πανίσχυρης Οθωμανικής αυτοκρατορίας ήταν τον 17ο αιώνα ο Θεσσαλικός κάμπος, αλλά οι εκτάσεις γύρω από τη Λάρισα ήταν αγαπημένοι κυνηγότοποι των Τούρκων αρχόντων της Θεσσαλίας.
Ηταν τέτοια μάλιστα η φήμη του μεγάλου κάμπου ως κυνηγότοπου, που το 1665 αποφάσισε να κυνηγήσει εκεί και ο Σουλτάνος Μωάμεθ ο Δ΄... Στο κυνήγι του Σουλτάνου μάλιστα εκλήθη να λάβει μέρος και ο πρεσβευτής της Γαλλίας στην Κωνσταντινούπολη, αλλά και σχεδόν όλο το... τουρκικό υπουργικό συμβούλιο της εποχής.
Η παρουσία του Γάλλου πρεσβευτή εξυπηρετούσε διπλωματικούς σκοπούς (διεθνείς σχέσεις... σε ευχάριστη ατμόσφαιρα), ενώ οι υπόλοιποι αυλικοί της Υψηλής Πύλης θα είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά τις κυνηγετικές «αρετές» του Σουλτάνου.
Για τη μεταφορά των υψηλών προσκεκλημένων του Μωάμεθ χρησιμοποιήθηκαν 12 μεγάλες άμαξες, που έκαναν σχετικά άνετη τη διαδρομή Κωνσταντινούπολη - Ραιδεστός - Φέρρες - Μάκρη - Κομοτηνή - Καβάλα - Σέρρες - Θεσσαλονίκη - Κίτρος- Τέμπη - Λάρισα!
Ο «κλειστός» κυνηγετικός πυρήνας του Σουλτάνου ήταν 200 άνδρες, χρεωμένοι με δυο εξαιρετικά λαγωνικά ο καθένας (σύνολο 400 σκύλοι).
Για τις ανάγκες όμως της κυνηγετικής εκστρατείας του Σουλτάνου που θύμιζε περισσότερο... πόλεμο, επιστρατεύθηκαν θέλοντας και μη γύρω στους... 4.000 χωρικούς, οι οποίοι χρησιμοποιήθηκαν ως παγανιέρηδες υπό των ήχο των τυμπάνων.
Αλλοι 10.000 ή και περισσότεροι χωρικοί, χρησιμοποιήθηκαν ως... κυνηγετικές «εφεδρείες» ή σε καθήκοντα επιστασίας των τεράστιων καταυλισμών που στήθηκαν έξω από τη Λάρισα.
Αυτές οι χιλιάδες των ανθρώπων περικύκλωναν σε στρατιωτικούς σχηματισμούς τα βουνά και τα δάση που συνόρευαν με τον θεσσαλικό κάμπο, έχοντας μόνο ένα σκοπό: να τρομάξουν, να πιέσουν και να οδηγήσουν στην πεδιάδα όποιο μικρό ή μεγάλο ζώο κρυβόταν εκεί.
Χιλιάδες αγριογούρουνα, ζαρκάδια, ελάφια, αρκούδες, λύκοι και αλεπούδες ξεχύνονταν τρελαμένα από φόβο στον κάμπο, όπου πάνω σε μια ασφαλή εξέδρα τα περίμενε ο Σουλτάνος...
Για να μην μπορούν να διαφύγουν από πουθενά τα ζώα αλλά και για να οδηγούνται σε απόσταση βολής από τον Μωάμεθ τον Δ΄, μέσα στον κάμπο είχε δημιουργηθεί ένα... ζωντανό τείχος με τα σώματα των χωρικών.
Τα ζώα έπεφταν πάνω τους προσπαθώντας να διασπάσουν τον κλοιό, σκοτώνοντας και τραυματίζοντας πολλούς από αυτούς. Δεν έχουν διασωθεί στοιχεία για το πόσα θηράματα σκότωνε έτσι ο Σουλτάνος...
Σε εκείνο όμως το πολυήμερο κυνήγι του 1665, σκοτώθηκαν σε... «κυνηγετικά ατυχήματα» 400 έως 500 χωρικοί!!!
Ηταν ένας βαρύς φόρος αίματος ακόμα και για τις συνήθειες της εποχής, που δυσανασχέτησε ακόμα και τον αναπληρωτή του μεγάλου Βεζύρη...
Ετσι, αποφάσισε να τοποθετήσει τα πτώματα των χωρικών αριστερά και δεξιά του δρόμου που θα ακολουθούσε ο Σουλτάνος για να επιστρέψει στη Λάρισα, μήπως και ο τελευταίος αντιληφθεί πόσο κόστιζαν τα κυνήγια του σε ανθρώπινες ζωές.
Κάποτε θα πέθαιναν... Τι αλλού, τι εδώ» ήταν η απάντηση του Μωάμεθ στον Βεζύρη του.
http://www.diananews.gr/article.asp?catid=4444&subid=2&pubid=55215