29.2.08

"κατινίστικες" κωλοτούμπες, αγανάκτηση αθλίων

Έχουμε κουρασθεί όσοι ασχολούμεθα λίγο με τα πολιτικά, να "θαυμάζουμε" την αναντιστοιχία στις δηλώσεις του "επίσημου" Συνασπισμού και τις απόψεις που εκφράζουν οι από κάτω "ημιεπίσημοι".

Είχαν φαγωθεί να λένε από τηλεοράσεως, ραδιοφώνου, εκδηλώσεων οι Συριζαίοι, ότι είναι υπέρ του σκέτο-Μακεδονία(*) ώσπου ο Αλαβάνος (και ο Τσίπρας) μίλησαν για σύνθετο γεωγραφικό προσδιορισμό τον οποίο πρέσβευαν δήθεν από καταβολής του θέματος.

Έ, όχι ρε παιδιά! Αφήστε τους πολιτικαντισμούς στους Κουλούρηδες, στους Γιακουμάτους και στους Αβραμόπουλους. Τους κάνουν καλύτερα. Εσείς το μόνο που θα πετύχετε, είναι να εξαθλιώσετε ακόμα περισσότερο την σχέση των λαϊκών στρωμάτων, με ότιδήποτε δεν ελέγχεται από το συνεπές ΚΚΕ...

Για αρχή σας δίνω ένα μικρό απόσπασμα από την Αυγή:

Τα Σκόπια είναι πρωτεύουσα της Δημοκρατίας της Μακεδονίας

Εμείς, λοιπόν, της ανανεωτικής Αριστεράς, όπως κι όταν είχε πρωτοδημιουργηθεί το θέμα (αν και ο Συνασπισμός, επί προεδρίας Δαμανάκη, χονδρικά, συντάσσονταν με τις επίσημες κρατικές θέσεις, αλλά άλλαξε), εμείς, λοιπόν, λέμε τα ίδια, τα τοτινά. Δηλαδή:
....
2. Το δικαίωμα αυτοπροσδιορισμού των Μακεδόνων της Δημοκρατίας της Μακεδονίας (προσωρινό ψευδώνυμο FYROM) να λέγονται Μακεδόνες και τη χώρα τους να την ονομάζουν Μακεδονία είναι απολύτως σεβαστό. Αν ορισμένοι θεωρούν ότι είναι απόγονοι των Μακεδόνων του Μ. Αλεξάνδρου ας εισπράττουν και τα επίχειρα της ανοησίας τους.
[...]
Και η πόλη των Σκοπίων είναι, απλώς, η πρωτεύουσα της Δημοκρατίας της Μακεδονίας.


Έχουμε ακόμα κουρασθεί με το άθλιο ελληνικό(;) παρατηρητήρι του Ελσίνκι (αφού το υπόλοιπο διαλύθηκε, το ελληνικό(;) από ποιόν "τα παίρνει" και παραμένει Παυλόπουλε και ΕΛΙΑΜΕΠ;) το οποίο προσφέρει τόοοσα στην καταστροφή της κοινής λογικής, σε σημείο να καταντάει αξιοπρόσεκτο!

Δείτε για παράδειγμα το κείμενο που έχουν αναρτησει κατά της παρέμβασης Μίκη Θεοδωράκη (στην εκπομπή του Λαζόπουλου) για το Σκοπιανό, που αναλίσκονται (γιατί μου φαίνεται αναμενόμενο;) στην υπεράσπιση των εντεταλμένων της Παντείου για το Τσάμικο ζήτημα(;). Είναι τόσο προφανές ότι ο συγγραφέας έχει θιγεί προσωπικά, που δεν αμφιβάλει και ο πλέον ανυποψίαστος, ότι είναι ένας εκ των ομιλητών-"ερευνητών". (**) Έτσι για να κατανοηθεί ότι είναι ολογάριθμοι, ανακυκλούμενοι, αλλά και αποθρασυμένοι, ειδικά μετά την επανατοποθέτηση του Βερέμη στην προεδρία του Συμβουλίου παιδείας τους. Το Εθνικό δεν το μαγαρίζω δίπλα στον τίτλο του Συμβουλίου. Άλλωστε δεν το χρησιμοποιούν και αυτοί...

Διαβάστε:
[...]
Γράφει λοιπόν ο Μίκης Θεοδωράκης: «Γεγονός πρωτοφανές για τη χώρα μας, μερικοί ‘επιστήμονες’ επέλεξαν το αμφιθέατρο του Παντείου Πανεπιστημίου για να αναπτύξουν δημόσια την υποστήριξή τους σ’ ένα βασικό αίτημα της ‘Μεγάλης Αλβανίας’, την κατάκτηση της Ηπείρου έως την Πρέβεζα με τη δικαιολογία ότι ανήκε στην Αλβανική Τσαμουριά, απ’ όπου τους έδιωξαν με εγκληματικές πράξεις οι Έλληνες. Ασφαλώς πρόκειται για οργανωμένη προβοκάτσια των ΗΠΑ, ώστε να μελετηθούν οι δικές μας αντιδράσεις και να προπαρασκευασθεί ψυχολογικά η εδαφική επέκταση της Αλβανίας μετά το Κόσοβο και σε ένα μεγάλο τμήμα των Αλβανοφώνων περιοχών των Σκοπίων και ακολούθως και σε δικά μας εδάφη.»

Κατ’ αρχή οι πανεπιστημιακοί και οι ερευνητές είναι τόσο «επιστήμονες» σε εισαγωγικά όσο ο Μίκης Θεοδωράκης είναι «μουσικός» και ο Λάκης Λαζόπουλος «ηθοποιός». Η αμφισβήτηση της επιστημονικής ιδιότητας αναγνωρισμένων ερευνητών και πανεπιστημιακών επειδή οι (δήθεν) θέσεις τους δεν αρέσουν όταν γίνεται από κάποιον που ενοχλείται όταν αρνούνται ότι κάνει σάτιρα κάποιοι τους οποίους η σάτιρά του στοχεύει δεν τον τιμά καθόλου και φυσικά δεν αποτελεί σάτιρα.
[...]
Επίσης, μόνο οι πάσης φύσεως μισαλλόδοξοι και ακραίοι αναζητούν πίσω από ένα ενοχλητικό για τις ολοκληρωτικές απόψεις τους έργο αναγνωρισμένων ερευνητών «οργανωμένη προβοκάτσια» των ΗΠΑ ή οποιουδήποτε άλλου, ώστε να προσπαθήσουν να πλήξουν το κύρος των επιστημόνων και να τους διαβάλουν. [...]

Ακολουθούν προοδευτικές, πολυπολιτισμικές και ανοιχτοκοινωνικές ύβρεις...



(*) μ' αρέσει ως σύνθετος προσδιορισμός, το έχω ξαναπεί, ιδιαίτερα αν το προφέρεις με Αμερικάνικη προφορά που φέρνει δυνατά προς... σκατομακεδονία! Καταλαβαίνετε τί θα αντιμετωπίζει ο πρωθυπουργός τους όταν συναντάει τον όποιον Αμερικανό επίσημο, που θα τον προσφωνεί ως skatomacedonian prime minister...

(**) πάω στοίχημα ότι είναι ο μοναδικός - εν μέσω επικούρων - λέκτορας, για να πλειοδοτήσει με στόχο την αναβάθμιση...

27.2.08

Ποιόν να υποστηρίξεις; Τον κουφό ή τον Αφγανό;


Σε χώρο για ΑμεΑ και κωφά άτομα θέλει να «στοιβάξει» και ανήλικους μετανάστες


Αναστάτωση έχει προκληθεί στην Πάτρα μεταξύ των ΑμεΑ, των κωφών ατόμων και των οικογενειών τους μετά την περίεργη εντολή που δόθηκε από το υπουργείο Υγείας προς το Εθνικό Ίδρυμα Κωφών (ΕΙΚ - παράρτημα Πάτρας) για τη φιλοξενία ανήλικων μεταναστών (Κούρδων, Αφγανών κ.ά.) στο οικοτροφείο του ιδρύματος.

Η Ομοσπονδία Κωφών της Ελλάδος με ανακοίνωσή της σημειώνει ότι στον ίδιο χώρο φοιτούν ενενήντα παιδιά, όλα άτομα με αναπηρία και ότι οι χώροι του ΕΙΚ είναι κοινόχρηστοι και επισημαίνει τους κινδύνους που θα προκύψουν για την υγεία των κωφών ατόμων και των ΑμεΑ δεδομένων των στατιστικών του ίδιου του υπουργείου που κάνουν λόγο για μεγάλο ποσοστό σοβαρών και μεταδοτικών νοσημάτων των εν λόγω μεταναστών.

«Μακριά από αισθήματα ρατσισμού και ξενοφοβίας(*), τα οποία άλλωστε βιώνουμε οι ίδιοι στην καθημερινότητά μας, αλλά απλώς για λόγους υγείας, παιδαγωγικούς κ.λπ., ζητούμε τη ματαίωση μιας τέτοιας απόφασης», τονίζεται στην ανακοίνωση.

Σε αντίθετη περίπτωση, προστίθεται, είναι ξεκάθαρο ότι την απουσία ολοκληρωμένης μεταναστευτικής πολιτικής καλούνται να επωμιστούν με την υποβάθμιση της ποιότητας των συνθηκών ζωής τους τα κωφά άτομα, τα ΑμεΑ και οι οικογένειές τους, μέσω αποσπασματικών λύσεων.

Παραπέμποντας η ομοσπονδία στις ανεκπλήρωτες υποσχέσεις της Πολιτείας για τη λήψη ουσιαστικών μέτρων εξασφάλισης της αυτονομίας, της επαγγελματικής ένταξης και της συμμετοχής των ΑμεΑ σε όλους τους τομείς της κοινωνικής ζωής, υπενθυμίζει ότι το ΕΙΚ κτίστηκε με χρηματοδότηση της ΕΕ για να εξυπηρετήσει τις ανάγκες των κωφών ατόμων σε εκπαίδευση, κατάρτιση, κοινωνική στήριξη κ.λπ.


Αυτά διαβάσαμε στο ΠΑΡΟΝ της 24-2-08. Άρχισε να γίνεται αντιληπτό ότι το δουλεμπόριο που εξυπηρετεί τους δυνατούς θα το πληρώνουν οι πλέον αδύνατοι!

Έγινε ταυτόχρονα γνωστό, μετά από βόμβα που εξεράγη στο σπίτι του Γιώργου Κουρή, ότι την στιγμή εκείνη (βραδιάτικα δηλαδή...) δούλευαν στο Kouris' residence αλά Μαγγίνα τρείς αλλοδαποί. Σκέψου τί θα συμβαίνει στους μεγαλοεκδότες και στους μεγαλοτραπεζίτες...

Βλέπετε έτσι βολεύεται η άρχουσα τάξη. "Έτσι βατεύει ο Πειραιάς". Από τρείς δούλους και πάνω!

Σε λίγο θα γίνει αντιληπτό και το αυτονόητο, ότι αφού ζούμε σε καπιταλιστικό κόσμο, ισχύει ο νόμος της προσφοράς και της ζήτησης (**). Πολλά χέρια, μικρότερα μεροκάματα. Λίγο αργότερα θα γίνει αντιλητό, ότι η πίτα έχει όρια και δεν αυξάνει ανάλογα με την αύξηση της προσφοράς ανειδίκευτης εργασίας. Επομένως όσο πιο πολλοί την μοιράζονται, τόσο μικρότερο κομμάτι θα πάρουν.

Και ίσως καταφέρουμε να αντιληφθούμε, ότι τα τεκταινόμενα στο Αφγανιστάν και στο Ιράκ μας αφορούν λίγο πιό άμεσα απ' ότι φανταζόμαστε. Επίσης ότι αν η Ελλάδα είναι μικρή για να απαιτεί πράγματα στη διεθνή σκηνή, είναι και μικρή για να καταφέρει να ταΐσει άπασα την Βαλκανική, την Αφρική και την Ασία.

Εγω φυσικά θα συνεχίσω να αναρωτιέμαι. Με ποιόν είμαι; Με ποιόν να πάω και ποιόν ν' αφήσω; Με τον κουφό ή με τον Αφγανό;


(*) Φτάσαμε ν' απολογούνται στον ΣΥΡΙΖΑ οι κουφοί. Στον Σύριζα που φυσικά ουδεμία θέση παίρνει στα θέματα αυτά... Ούτε οι κρατικοδίαιτες ΜΚΟ! Τρείς μέρες περίμενα και περίμενα... Για τους "άλλους" δεν τίθεται θέμα. Δεν τους αφορά απλά!

(**) Εκτός από τα ρετιρέ του δημοσίου που ισχύει "ο νόμος του εργάτη"


25.2.08

Αντίσταση κι' Ανάκαμψη

Η κινητήρια δύναμη του φιλελευθερισμού, αλλά και ο ακρογωνιαίος λίθος της συλλογιστικής του είναι «το συμφέρον». Ο εγωκεντρικός όμως άνθρωπος και η νομοτελειακά συμπληρωματική του ιδιότητα του παγκοσμιοποιημένου πολίτη, θα κατέληγε τελικά - λόγω της τάσης του καπιταλιστικού συστήματος να οδηγείται στα άκρα του - να είναι απάνθρωπος και αντικοινωνικός. Άρα αυτοκαταστροφικός. Έτσι χρειάζονται τα καπιταλιστικά συστήματα την εκκλησία που έρχεται να αναλάβει τον ρόλο του ισορροπιστή. Όχι όμως η όποια εκκλησία, αλλά εκείνη που εξατομικεύει πλήρως την συμπεριφορά, κοιτάζοντας μόνο προς την «αιώνια ζωή». Εκείνη που αποφεύγει να τονίσει τη συλλογικότητα «του ποιμνίου» και να κάνει κριτική στους ταγούς του. Εκείνη που δεν προσπαθεί να προστατεύσει το ποιμνίο. Εκείνη δηλαδή που αγνοεί την ουσία του όρου εκκλησία!

Έτσι δεν μας ξενίζει η ξεδιάντροπη (και αντιχριστιανική φυσικά) στάση των εξουσιαστών και των παπαγάλων τους πριν καλά-καλά σαραντίσει ο Χριστόδουλος... Δεν μας φαίνονται περίεργοι οι πανηγυρισμοί της εφημερίδας το ΒΗΜΑ γιατί «το δόγμα της εθναρχούσης Εκκλησίας που κυριάρχησε στα χρόνια του μακαριστού Χριστόδουλου εγκαταλείπεται». Ενώ με την άλλη εθναρχούσα (την Κυπριακή) μια και υποστηρίζει Κασουλίδη ουδέν πρόβλημα. Ούτε η σε 2ο πρόσωπο (!) χαρωπή επιστολή συγχαρητηρίων του πρωθυπουργού προς τον νέο Αρχιεπίσκοπο μας ξενίζει.

Δεν περιμένουμε ακόμη από κανένα του ανώτερου κλήρου να αντιδράσει την περίοδο αυτή της κοινωνικής οπισθοδρόμησης, στην αντιμετώπιση της οποίας η προσφορά τους για την ενίσχυση του κοινοτικού-πατριωτικού πνεύματος θα ήταν πολύτιμη. Έτσι κι' αλλιώς τον πιο πολύ καιρό "ανάποδα" τους είχαμε συνηθίσει. Ξεκινήσαμε όμως τη χρονιά και θα συνεχίσουμε παρά τις αντιξοότητες, εμπνεόμενοι (θρήσκοι και μή) από την καταληκτική πρόταση - επαναστατική προτροπή του πρωτοχρονιάτικου μηνύματος του Χριστόδουλου:

Αντίσταση και Ανάκαμψη. Για να ξαναβρούμε ό,τι έχουμε χάσει, για να υπερασπισθούμε ό,τι κινδυνεύει.

Βέβαια υπάρχει και ένα ποσοστό συμπατριωτών που εμπνέεται από τον Τσίπρα! Αλήθεια τί «φούσκα» κι’ αυτή του Τσίπρα! Μου θυμίζει κατά την διάρκεια του ’99 την μετοχή του Καμπά που ανέβαινε χωρίς καν να φτιάχνει κρασί! Έτσι, με χέρσα αμπέλια και την προσδοκία του κέρδους... Αλλά θυμάμαι κι’ όλους όσους είτε απέφευγαν να πουλήσουν όταν φάνηκε η αλήθεια από φόβο μην χάσουν, είτε επειδή αργότερα δεν μπορούσαν. Εικονική πραγματικότητα! Και ο Τσίπρας – όπως οι σύντροφοί διατείνονται – επιτυγχάνει αυτό ακριβώς. Αλλαγή της εικόνας!

Φυσικά οι εξουσιαστές τρίβουν τα χέρια τους! Γιατί ο νεαρός αντιπροσωπεύει το είδος του ακίνδυνου «αντάρτη», την «ήρεμη συνείδηση» του ανθρώπινου είδους. Είναι γι’ αυτούς μια εικόνα φρεσκάδας που απενοχοποιεί την ανυπαρξία αντίστασης στη νεοφιλελεύθερη λαίλαπα, με την ανάδειξη του ασήμαντου σε σημαντικό και την στομφώδη διατύπωση συνθημάτων χωρίς περιεχόμενο. Μια τέτοια αριστερά ούτε στα πιο τρελά τους όνειρα δεν περίμεναν.

Κι’ έτσι το κοινωνικό ζήτημα ογκώνεται παράλληλα με το εθνικό. Η συντεταγμένη πολιτεία αρνείται να αντιμετωπίσει τα μεγάλα προβλήματα με το μάτι στο συμφέρον του πολίτη. Πλαίσιο για την λαθρομετανάστευση δεν είδαμε ακόμα, ενώ κοντεύουμε να κλείσουμε εικοσαετία, το ασφαλιστικό το «λύνουμε» έτσι που να θίγονται μόνο οι ασφαλισμένοι και κανείς άλλος, η υγεία και η παιδεία συνεχίζουν να αποφεύγουν την ολοκληρωτική κατάρρευση για ανεξήγητους λόγους και οι μη κυβερνητικές οργανώσεις παρέα με τα «κινήματα» του Αλαβάνου αποφαίνονται: «Είμαστε όλοι διαφορετικοί. Είμαστε όλοι ίσοι.»

Αντιλαμβάνεστε το κρυφό ρατσισμό της δήθεν πολιτικά ορθής αυτής φράσης, που αναδεικνύει τον κυνισμό των σύγχρονων πολιτικών εξουσιών; Έ, λοιπόν λεβέντες μου όλοι οι άνθρωποι είναι ίδιοι! Ίσοι δεν είναι με το υπάρχον σύστημα! Και η «υπόγεια» εξήγηση των ανισοτήτων με την διαφορετικότητα, αποτελεί την πλέον ανέντιμη στάση της χαβιαροαριστεράς!


Του Γ.Σ.

Αναδημοσίευση από την ρήξη που κυκλοφορεί

23.2.08

Μικρά και ασήμαντα από την μικρή μας Κύπρο


Χρόνια, σκλαβκιές ατέλειωτες
Τον πάτσον τζιαι τον κλώτσον τους
Εμείς τζιαμαί.
Ελιές τζιαι τερατσιές
Πάνω στον ρότσον τους.
Κώστας Μόντης

• ΗΤΤΗΘΗΚΑΜΕ. Πήραμε άλλο ένα μάθημα. Μπήκαν στην Πόλη οι οχτροί και τώρα αναμένουμε τις φωτιές.
• Σας γράφω αυτές τις λίγες γραμμές, αγαπητοί σύντροφοι, για να σας πω πως ο πόνος είναι πολύ μεγάλος. Σας γράφω για να σας πω πως οι ελπίδες μας για έναν αξιοπρεπή θάνατο έχουν πέσει στον πάτο. Πιο κάτω από τον πάτο βρίσκεται μόνο ο απόπατος, εκεί που πεθαίνουν οι ελεεινοί. Ελεεινοί δεν υπήρξαμε ποτέ.
• Έχουμε κι άλλα προβλήματα. Διάβασα τους ποιητές της ΗΤΤΑΣ για να παρηγορηθώ, μα τίποτα. Προσπάθησα να εμψυχώσω τους νέους μας κι απέτυχα απελπιστικά. Πήγα να θυμώσω, μα δεν μου έβγαινε θυμός. Κάτι έβγαινε, μα δεν ήταν θυμός, νομίζω πως πρέπει να ήταν η ψυχή μου, διότι ταυτοχρόνως έχανα και τον ρυθμό της αναπνοής μου.
• ΗΤΤΗΘΗΚΑΜΕ. Τα όνειρά μας για να κρατήσουμε τουλάχιστον την Κυπριακή Δημοκρατία κι απ’ εκεί να ελπίζουμε για κάτι καλύτερο έχουν γίνει εφιάλτες. Τα όρνεα της ανάπτυξης και του ανθελληνισμού ακονίζουν τα νύχια τους. Οι Τούρκοι, οι Άγγλοι, οι Αμερικάνοι και οι άλλοι καλοί μας σύμμαχοι πανηγυρίζουν. Μετά από κάθε ήττα, οι γύπες κατεβαίνουν για το ψαχνό. Σε μας δεν συνέβηκε αυτό. Κυκλοφορούσαν ανάμεσά μας εδώ και πολύ καιρό, τόσο που τους συνηθίσαμε. Τώρα, ο Θεός να μας φυλάει.
• Προσεύχομαι να μη διαλυθεί ο πόλος αντίστασης που ψήφισε Τάσσο Παπαδόπουλo. Αυτός ο πόλος ενωμένος μπορεί να τους χαλάσει όλα τα σχέδια και ας μην είναι κυβέρνηση. Ακόμη και αν τα κόμματα δεν προστατεύσουν αυτόν τον πόλο και ψηφίσουν έναν από τους δύο ΜΕΙΟΔΟΤΕΣ, δεν χάθηκε ο κόσμος. Η Κύπρος πιθανόν, ο κόσμος όχι. Εμείς θα παραμείνουμε ΕΔΩ, βαθιά ριζωμένοι στις παραδόσεις μας, ελιές και χαρουπιές σφηνωμένες στις πέτρες, που λέει κι ο Μόντης, κι όποιον πάρει ο Χάρος. Αν τυχόν μείνουμε μόνοι, δεν πειράζει, δεν θα είναι η πρώτη φορά. Θα το πω αυτό και παρακαλώ να μη θεωρηθεί ως εγωισμός. Μετά από τέτοιες ήττες, ελάχιστη αυτοπεποίθηση έχει ο άνθρωπος. Το γράφω για να πάρουμε κουράγιο εμείς οι ελάχιστοι και για να μην ξεχνούν οι πολλοί. Όταν αρχίζαμε αυτόν τον αγώνα, πολιτικό και πολιτιστικό, για να μην περάσει η δικοινοτική διζωνική ομοσπονδία, ήμαστε 30 «πελλοί» περιθωριακοί, χωρίς κανένα σύμμαχο. Οι θέσεις μας 25 χρόνια μετά υιοθετήθηκαν από το 76% του κυπριακού λαού. Νιώθω περήφανος γι’ αυτό και δεν σκύβω τώρα στα γεράματά μου το κεφάλι. Μπορεί να μην έχουμε πια, πολλοί απ’ εμάς, άλλα 25 χρόνια, αλλά ξέρω πολλούς άλλους «πελλούς» που είναι τώρα πιτσιρίκια και νέοι και καλύτεροι από εμάς. Ξέρω και κάτι άλλο: Αντέξαμε χειρότερα, 3.000 χρόνια σκλαβιές ατέλειωτες.

ΠΑΠΠΟΥ*

Παππού Γρηγόρη
Μην κοιτάζεις προς τα κάτω
Θα καείς ξανά.
Πόσες φορές;
Άκου που σου λέω.
Κλείσε τα μάτια σου να ξεκουραστείς.
Άσε την Λύση* σε μας.
Ελληνική θα σου την παραδώσουμε
Αλλιώς να μας κάψει ο Θεός.



* Το ποίημα αυτό το έγραψε ένας δεκαπεντάχρονος μαθητής. Αισιοδοξώ μέσα από την απελπισία μου.
* Λύση λέγεται το κατεχόμενο χωριό του Γρηγόρη Αυξεντίου.

Βάσος Φτωχόπουλλος
Γιαλούσα, Νομός Αμμοχώστου, Ελλάς.

22.2.08

Επιθετικά (υπερθετικά) ενδοτικοί. Προτάσεις.

Στη περήφανη και αδούλωτη αυτή χώρα διανύσαμε μια πεντηκονταετία εξωτερικής πολιτικής που διακρίθηκε για την ενδοτική επιθετικότητα της. Δηλαδή παριστάνουμε τον τσαμπουκά, αλλά όταν έρθει η ώρα "ν' ανοίξει καμμιά μύτη" ενδίδουμε μετά μεγίστης ευκολίας... Ήρθε λοιπόν η ώρα να αποδεχθούμε την πραγματικότητα όσον αφορά τον χαραχτήρα μας και απελευθερωμένοι από συμπλέγματα να προχωρήσουμε. Και ποιός καλύτερος τρόπος από το να συνδυάσουμε την επιθετικότητα και τον ενδοτισμό με τρόπο που να μην ενισχύονται οι φοβίες μας, να μην καταστρέφεται η τρυφηλότητα του βίου μας, να μην μας δημιουργούνται προβλήματα και ταυτόχρονα να προσφέρουμε καμιά πρόταση αντί να γκρινιάζουμε διαρκώς και να αλληλοκατηγορούμεθα! Άλλωστε όπως λένε οι Λιακορεπουσαίοι είμαστε όλοι πατριώτες... Εκ γεννετής!

Η διαπραγμάτευση για το όνομα των Σκοπίων μας δίνει μια τέτοια ευκαιρία. Ήδη (από τα σχόλια του προηγούμενου ποστ για το θέμα) άρχισε να αναπτύσσεται η λογική του επιθετικού ενδοτισμού - κολόμβεια ιδέα με μια απλή αντιστροφή του επιθέτου σε ουσιαστικό και αντίστροφα... - που μπορεί να δώσει λύση στο πρόβλημα χωρίς να πειραχτούν τα super market και τα casino για τα οποία μοχθήσαμε τόσο πολύ!

Επειδή η αντίληψη αυτή αποκτά την δική της δυναμική, μεταφέρω εδώ (από τα σχόλια) τις προτάσεις των διαχειριστών του Ιστολογίου και περιμένω τις δικές σας!


Πρόταση 1 (υπερθετικά διπλή). (Άπτερος)
Με το πού διολισθήσαμε προς την "σύνθετη" πάμε να μας φορέσουν την "διπλή".

Οταν λέγαμε "σύνθετη" ζητάγαμε προσδιοριστικό του όρου "Μακεδονία". Ο Νιμιτς μας δίνει προσδιοριστικά του όρου "Δημοκρατία". Για την Ντόρα αυτό είναι βάση για διαπραγματευση.

Έπειδή καμαρώνουμε οτι είμαστε η χώρα που γέννησε την δημοκρατία, πρέπει να απαιτήσουμε ένα επιθετικό προσδιορισμό του όρου δημοκρατία στον υπερθετικό βαθμό.

Είναι γνωστός ο υπερθετικός όλων των επιθέτων εις την νεοελληνικήν. Οπότε λέω να προτείνουμε το όνομα "Γαμώ τις δημοκρατίες της Μακεδονίας". Οι άλλοι θα λένε απλά "Μακεδονία" και εμείς θα λέμε απλά "Γαμώ" (την ατυχία μου, την πίστη μου κλπ).


Πρόταση 2. (υπερθετικά αλυτρωτική) (Greg)

Να πάμε επιθετικά... ενδοτικοί στις διαπραγματεύσεις με τους Σκοπιανούς αντιπροτείνοντας το υπερθετικά αλυτρωτικό: Δημοκρατική Δημοκρατία της Μακεδονικής Μακεδονίας Ξακουστής του Αλεξάνδρου η χώρα
μένοντας αμετακίνητοι στην απόφαση μας αυτή και απαιτώντας να το λένε ολόκληρο!

Όποιος Σκοπιανός εκούσια ή ακούσια δεν χρησιμοποιεί ορθά και πλήρως το προτεινόμενο όνομα ΔΗ.ΔΗ.ΜΑ.ΜΑ.Ξ.ΑΛΕ.ΧΩ. θα παίρνει υποχρεωτικά και ανεπιστρεπτί την Ελληνική υπηκοότητα!

16.2.08

Ονοματοδοσία...

Λαϊκή Δημοκρατία ή Δημοκρατική Πολιτεία της Μακεδονίας πρότεινε η Κοντολίζα στην Ντόρα και θα το επαναλάβει και ο Νίμιτς.

Παρά την αντίδραση Καραμανλή, η Ντόρα και οι Σκοπιανοί λένε ότι συζητούσαν το Νέα Δημοκρατία της Μακεδονίας. Θα προτιμούσα "ΣΥΡΙΖΑ Μακεδονίας" που είναι πιο επικοινωνιακό και σε άνοδο! Αποτελείται επίσης από δύο λέξεις και έχει ελπίδες να διατηρηθεί, γιατί με τρείς είναι αδύνατο! Από άλλη σκοπιά βέβαια της Ντόρας είναι καλό, γιατί έτσι οι γείτονες θα μας θυμίζουν με το όνομά τους έναν από τους νεκροθάφτες του εθνικού μας θέματος. Για να μην τον ξεχάσουμε ποτέ!

Τουλάχιστον αδέλφια θα ειδωθούμε στους δρόμους, μια και απροκάλυπτα (και απ' ότι δείχνουν τα πράγματα χωρίς αντίσταση...) μεθοδεύουν διπλή ονομασία και όχι σύνθετη. Νά γιατί φωνάζαμε ορισμένοι για gorna Macedonja και δεχόμαστε τη χλεύη και την απαξία των πολλών...

Το veto πρέπει τώρα να το διεκδικήσουμε μαχητικά όλοι μας. Και δεν έχουμε και Χριστόδουλο γαμώτο...