30.3.07

Το μυαλό της κότας...είναι τγομεγό! Όταν φοβάται την "δήλωση" ζητάει καταδίκη!

Μια "δημοκρατική" ιστορία φαντασίας! (fiction που λένε και οι χρηματοδότες...)

Όλα ξεκίνησαν μια όμορφη βραδυά της 4ης Μαρτίου. Όταν ένας κόκορας με μεγάλη ουρά και τεράστιο λειρί, πετάχτηκε μέσα στο κοτέτσι και είπε:

Αυτή είναι η επιδίωξη των Λιακοκουλουρορεπούσηδων. Έχω βαρεθεί. Επιχειρηματολογείς για την Σμύρνη, σου μιλάνε για την μάχη του Μαραθώνα, μεταφέρεσαι εκεί, πηδάνε στην Τροπολιτσά με ολίγη χούντα και παρελάσεις του Μεταξά, προσπαθείς να διακρίνεις μεταξύ έθνους και εθνικοσοσιαλισμού, σου μιλάνε για μετανάστες και αγάπη του διαφορετικού…
Ας ξεκινήσουμε λοιπόν απ’ την αρχή. Αισθάνεσθε κύριοι μέλη του έθνους ή όχι; Αν συμβαίνει (που συμβαίνει…) το δεύτερο, να πάτε να γαμηθείτε. Δεν σας αφορά η Ιστορία μας!

Οι 5 συγκεκριμένες κότες όμως της ιστορίας μας είναι ζωντανά που δεν αντιλαμβάνονται τον χρόνο. Έτσι νομίζουν ότι είναι παγιδευμένες στην 4η Αυγούστου!

Τα κακαρίσματα είχαν ξεκινήσει με αφορμή το βιβλίο της ιστορίας του χωριού που ζούσαν. Η μιά κοτούλα (η πόντια αγαπημένη του κόκκορα η Γαργάρω) ενίστατο για το περιεχόμενό του και ταυτόχρονα κατά της στάσης κάποιου ανόητου υπερασπιστή του ρατσιστή σφαγέα ενός ολόκληρου λαού, που τον λέγανε θαρρώ Κεμάλ. Κακάριζε επί μέρες όταν ξαφνικά οι άλλες με αρχηγό την Λούση σιγά-σιγά "χύμηξαν να την φάνε"...

δεν θα παραχωρησουμε το δικαιωμα σε καθε νομαρχη να χρησιμοποιει τηνεξουσια του για να κρινει σχολικά βιβλια. Εσεις , τι λέτε , επ ‘ αυτου; Και τι λέτε για το ολοφανερα , ετοιμο να σκασει , αυγο του φιδιου;

!!!!!!

Αν πάντως μιλαμε για το βιβλιο ιστορίας - και χωρίς να καταλάβω το τι ακριβώς συμβαινει-αρνουμαι συνειδητά , να ασχοληθώ επισταμένα κια με αυτό ,μπάστα- σας δηλωνω , εξαρχής οτι είμαι αντιθετος και σε μια πολυποπολιτιστική , ανουσια αποστειρωμενη ,αναγνωση της ιστορίας που αντιμετωπίζει τις Ιστορικές πηγες και πληγες ως καρικατούρες στα μικυ-μαους, οσο και σε μια επιστροφή στο χουντικό ” Πατρις Θρησκεια -οικογένεια” και στους μύθους περι ”κρυφού σχολειου” και ”εθνικής παλιγγενεσιας ” και τρισχιλιετούς συνεχειας του ελληνισμου κ.λ.π .

!!!!!!

Βέβαια, πάντα η έννοια του έθνους ενέχει και μια μεταφορά. Την έννοια της «μητέρας πατρίδας», που είναι ένα σχήμα οξύμωρο, μητέρα-δηλαδή το γυναικείο στοιχείο- αλλά και πατρίδα, δηλαδή πατέρας, εξουσία. Όλα αυτά ενέχουν στοιχεία απωθημένης σεξουαλικότητας.

!!!!!!

-H παγκοσμιοποίηση έχει διαστάσεις οικονομικές, τεχνολογικές και ταυτότητας. Μην φανταζόμαστε λοιπόν την παγκοσμιοποίηση μόνο σαν μια διαδικασία ενοποίησης, η παγκοσμιοποίηση είναι μια διαδικασία αποένταξης, αποδιάρθρωσης, επανένταξης και αναδιάρθρωσης. Καταστρέφει αλλά και ξαναδομεί. Και σε αυτήν την αποδιάρθρωση της ιεράρχησης των ταυτοτήτων, συχνά δημιουργούνται κίνδυνοι μέσα στην πληθώρα των εναλλακτικών life styles. Έτσι πολλοί που νοιώθουν μπλεγμένοι από αυτά, επιλέγουν την ενεργητική κατασκευασμένη άρνηση της αμφιβολίας. Καθώς ζούνε σε διαρκή διλήμματα και διχασμούς, πολλοί λένε εκ των υστέρων -δηλαδή περίπου υστερικά- «είμαι Έλληνας».

!!!!!!

Όταν κάποιος λέει ότι είναι Έλληνας, εννοεί κυρίως ότι έχει δικαίωμα κυριαρχίας πάνω σε ορισμένο έδαφος. Αυτό το λέει ψυχολογικά και συναισθηματικά.

!!!!!!

«Η Ελλάδα ανήκει στους Έλληνες» σήμαινε έξω οι αμερικάνοι στο πλαίσιο της διεκδίκησης της λαϊκής κυριαρχίας. Στις μέρες μας όμως, αυτή η μία χαντρούλα του κολιέ, αποσπάται από το ιδεολογικό πλαίσιο αυτής της εποχής που ήταν το αντιιμπεριαλιστικό πρόσωπο, και σημαίνει έξω οι ξένοι μετανάστες.

!!!!!!!

Οι μαλακίες αυτές γέννησαν μια φυσιολογική βαρεμάρα στον κόκορα να κάνει διάλογο για την εθνική ιστορία του με παγκοσμιοποιημένες κότες, που είχε σαν αποτέλεσμα την αρχική τοποθέτηση. Αυτό ενόχλησε το colossal κοινό των 5 ορνίθων... Γιατί κανείς άλλος δεν τις έκανε παρέα... Πόσο μόνες θα έμεναν επιτέλους. Με ποιούς θα τρώγανε τα πίττουρά τους; Πώς θα συνέχιζαν σαν αγάμητες μεγαλοκοπέλες να αυτοθαυμάζονται αν ο κόκκορας επέβαλε το αυτονόητο στην κουβέντα... Γιατί να ασχολούνται δηλαδή με τα ξένα νιτερέσια;

Και άρχισε το σκούξιμο. Και οι αγάμητες κότες σκούζουν άσχημα...
Τί Ψωμιάδηδες, τί Χριστόδουλοι, τί ταγματασφαλίτες παρήλασαν δεν περιγράφεται! Και άρχισαν οι "κατινιές"...

Την γνωμη μου και τα αισθηματα μου για τον κόκορα την εχω διατυπωσει επανειλημενα . Περιμένω ομως , απο τις άλλες κότες, να απαντησουν επιτελους και στον εν λόγω “κύριο” για να μπορεσει να συνεχισθεί ο οποιος διαλογος
!!!!!!!

Καταλαβες ...... μου τι ενοοούσα για την αλήθεια; να κάποιοι που μονοπωλουν και την αλήθεια και τα αισθηματα (τα οποια βεβαια εντοπίζουν σε συγκεκριμμενα σημεια του σωματος τους και φωτογραφιζουν καρεδακι-καρεδακι) Και εμεις οι αλλοι οφείλουμε να δηλώσουμε σε αυτους , τα αισθηματα μας… Σε αυτους… Αλλιώς, μας λένε,να πάτε να ……..
Γεια χαρα (και περιμένω την αντιδραση της Γαργάρως. Για να μπορεσει να συνεχισθεί ο διαλογος)

!!!!!!

Γαργάρω μην με ξαναπάρεις τηλέφωνο !!!!!

Τρέχει λοιπόν η αγαπημένη του κόκκορα η Γαργάρω, που φοβήθηκε μην χάσει τις φίλες της, να δικαιολογηθεί. Και αρχίζει κι' αυτή το ποίημα για "χούντες" και για "χρυσές αυγές"!

"Εμείς που θέσαμε τις δυνάμεις μας κατά του παρακράτους. Εμείς που σώσαμε τον καραγκιόζη από τους φασίστες."!!!!!

Γιατί ενώ η ιδεολογική σύγκρουση είναι αναγκαία, η υπόθαλψη και η ΑΝΟΧΗ των παρακρατικών μηχανισμών -έστω και αν ο απειλούμενος κάνει ότι μπορεί για να τους τροφοδοτεί- αποτελεί ύψιστη πρόκληση για τα δημοκρατικά μας συναισθήματα και μας τοποθετεί αυτόματα στο πλευρό αυτών που αγωνίζονται ενάντια και στον αντιδημοκρατικό σκοταδισμό και στις παρακρατικές μεθόδους.
!!!!!!
"Γιατί με κατηγορείς Λούση μου";

Φώναζε τρομαγμένη η Γαργάρω.

"Εσύ ξέρεις! Άλλωστε η γριά η κότα που θαυμάζεις είπε προχθές:"

Αυτό δεν με εμποδίζει να εκτιμώ ότι δεν έχω αρκετό χρόνο για να συζητώ με αυτούς που θεωρώ ως αριστερούς εθνικιστές, ιδιαίτερα όταν έχουν δουλεμένες απόψεις, ακριβώς επειδή διαβάζουν αλλά μονόπλευρα την Ιστορία. Το έχω κάνει στο παρελθόν και αποδείχτηκε ότι η συνύπαρξή μας είναι αδύνατη. Πρόκειται για διαφορετικές κουλτούρες, που μπορεί να τέμνονται αλλά δε συμβαδίζουν.

!!!!!!!

Επομένως, θέλουμε το διάλογο αλλά όχι με αυτούς που αναπαράγουν τον παραδοσιακό κυρίαρχο λόγο σε νέες φόρμες και με αριστερή επικάλυψη. Αυτοί έχουν αφειδώλευτα την υποστήριξη των πιο σκοτεινών πλευρών της νεοελληνικής πραγματικότητας, γι’ αυτό και οι απόψεις τους προβάλλονται από το σύστημα –και μάλιστα από έμμισθες θέσεις- ενώ εμείς πασχίζουμε να ξεπλύνουμε από πάνω μας το άγος του εθνοπροδότη….”!!!!!!!


Ο κόκορας κόντεψε να χάσει το λειρί του από την μαλακία... Σκέφτηκε να τις γαμήσω, να μην τις γαμήσω... Δίνει τόπο στην οργή, μπορεί να είναι στις μέρες τους άλλωστε και παρεμβαίνει ξανά!
Αφού έθιξα κατά πώς φαίνεται τον σεξουαλικό πουριτανισμό των ορνίθων και βιάστηκε η Λούση να δηλώσει την απαξία της προς το πρόσωπό μου, που όπως λέει την έχει εκφράσει κατ’ επανάληψη (αλήθεια με ποιά περσόνα γιατί εγώ δεν θυμάμαι να έχουμε διαξιφισθεί ξανά…), καταλάβαμε ότι δεν μπορούν να αυτοπροσδιορισθούν ως έλληνες. Κάτι τους στενεύει…

Γράφει η “θιγείσα”…
Και, επι χρόνια πολλά , οι πατεράδες και οι παππουδες, οσοι τολμουσαν να αισθανονται πραγματικά και δεν καταδεχονταν να δώσουν λόγο σε κατι τετοιυς κυριους για το τί αισθανονται, το θεωρουσαν ντροπή και αισχος να δωσουν λόγο για την εθνικοφροσυνη τους

Τί “αισθάνεσθε πραγματικά” κύριε; Ξεράστε το! Όχι τι αποδεικνύει το DNA σας. Τί αισθάνεσθε ρωτώ! Έλληνας ή όχι; Και αν όχι γιατί τέτοιο μαράζι για την ξένη ιστορία;


Λέει βέβαια η Γαργάρω και περιγράφει πολλούς άθλιους που αυτοπροσδιοριζόμενοι ως έλληνες διέπραξαν τα μύρια όσα… Και λοιπόν; Θα πρέπει εκτός από τα νιτερέσια που έχουμε μ’ αυτούς, ν’ ανοίξουμε και με τους ξένους; Να κάνουμε και “εισαγωγή” χουντικών αντιλήψεων για δημοκρατικούς λόγους; Δεν μας φτάνουν οι δικές μας; Θα πρέπει να συζητάω και να πείθω για την εθνική μας πορεία τους Παπούα για παράδειγμα, οι οποίοι περιέργως θα είχαν την δύναμη να καθορίζουν το περιεχόμενο του σχολικού μας βιβλίου;
Και από ποιόν κινδύνεψε η γριά η κότα; Γιατί εγώ θα μπορούσα να θεωρώ ότι κινδυνεύω περισσότερο απ’ ότι διαφαίνεται στα γραπτά της Λούσης και της Γιαννούλας… Για ξαναδιαβάστε τα! Και είναι και ανθέλληνες…

Όσο για το πόσο άθλιοι είναι, φαίνεται από την απάντηση της γριάς κότας στην πρόσκληση για διάλογο. Θέλουν να επιβάλλουν μόνοι τους την πεμπτοφαλαγγίτικη άποψή τους. Δεν αντέχουν κανένα διάλογο.
Ρωτήστε τους λοιπόν ξανά και ξανά! Όπου τους βρείτε. Στα μπαράκια, στους δρόμους, στα καφενεία. Όπου γυρνάνε και όπου στέκονται.

Αισθάνεστε έλληνες ρε;

Στη Μακρόνησο λεβέντες μου, “Έλληνες δηλώνανε”. Όχι κοσμοπολίτες…
Για την Ελλάδα βγαίνανε στo βουνό, όχι για την παγκοσμιοποίηση των πολυεθνικών και τον SOROS.

Βέβηλοι!

Αμφισβητώ λοιπόν ευθέως την καταγωγή σας από αυτούς τους εξόριστους. Για Τουρκογερμανόσπορους σας “κόβω”…


Δεν άντεξε η Γαργάρω! Της γύρισε το μάτι. Πάει λέει. Έχασα τις φίλες μου. Και άρχισε το σκούξιμο.

Ο κόκορας αηδιασμένος από τα κακαρίσματα την έκανε από το κοτέτσι. Τίς άκουγε όμως απο μακρυά να σκούζουν οι ανόητες 25 μέρες μετά, να βρίζουν, να πηγαίνουν από το ένα κοτέτσι στο άλλο τσιρίζοντας, να ζητάνε να τον κάνουν τα άλλα κοκόρια "νταντά" και να τους διαφεύγει το πολύ απλό:

Δεν έχει ο κόκορας ανάγκη αποδοχής και επιβεβαίωσης ρε άθλια κνώδαλα. Δεν έχει τις επαμφοτερίζουσες αγωνίες σας.

Σας επαναλαμβάνει λοιπόν για να σας πλαντάξει:

ΑΙΣΘΑΝΕΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ ΡΕΕΕΕΕ;

Αν όχι, να πάτε να γαμηθείτε και να μας αφήσετε ήσυχους εμάς που αισθανόμαστε!



Αυτά για να τελειώνουμε...



ΥΓ. Διατηρήθηκε η ορθογραφία και σύνταξη των ορνίθων! Επίσης τα ενωμένα κοτέτσια πρέπει να καταδικάσουν την Γαργάρω γιατί σε προηγούμενη κουβέντα είπε:
κόκορα: Ευχαριστούμε για τις παρεμβάσεις.!!!!
Ουπς! σ' έδωσα στεγνά... :-D

20 σχόλια:

Greg είπε...

Στο επόμενο post θα συνεχίσουμε με την καταδίκη ενός γέρου κόκκορα που τον λέγαν Μίκη! Υπομονή...

ange-ta είπε...

Καλημέρα Greg,
Σήμερα έχει πλακώσει πολύ δουλιά,
θα πιω καφέ και έφυγα!
Διάβασμα μετά τον Μαγκφούζ

Greg είπε...

Δεν χρειάζεται να το διαβάσεις κάν!

Αντιμετώπιση μιας έντεχνης στρέβλωσης είναι!...

Και υπενθύμιση του ότι "όποιος ανακατεύεται με τα πίτουρα τον τρώνε οι ΚΟΤΕΣ!"

Ανώνυμος είπε...

Για τις χθεσινές δηλώσεις Θεοδωράκη λες; Βάλτο! Βάλτο!

Και αυτός αν έφαγε εξορία! Ο φασίστας!

Greg είπε...

Γράφει στην Ελευθεροτυπία (30-3) ο Βεργόπουλος:

Οταν στη Γαλλία σήμερα η σημαία και ο εθνικός ύμνος επανεισάγονται στο προεκλογικό παιχνίδι, ακόμη και από την Αριστερά, τότε αυτά δύσκολα μπορούν να θεωρηθούν «ληγμένα σύμβολα» από κάποιο «παρωχημένο παρελθόν». Οταν η επίκληση αυτών αποσκοπεί στον προσεταιρισμό των λαϊκών στρωμάτων -για τα οποία «το έθνος παραμένει το έσχατο αγαθό, τη στιγμή που όλα τ' άλλα έχουν χαθεί», σύμφωνα με διατύπωση του Ζαν Ζωρές (1859-1914), τότε τα «φαντάσματα της Ιστορίας» δεν βρίσκονται πίσω μας, αλλά κατά πάσαν πιθανότητα μπροστά μας.

Greg είπε...

Και ο Στάθης:

Αυτή η σοφιστεία με τον εθνικισμό ως βολικό άλλοθι, για πάσαν νόσον, παραξευτιλίστηκε. Οποιος αντιλέξει στην κυρία Ρεπούση είναι Καρατζαφέρης; Δεν ντρέπεσθε; Οποιος δεν είναι μαζί της είναι εναντίον της; Από πότε αποδέχεται τέτοιαν κατά Μπους λογική η Αριστερά;

Αυτή η μανιχαϊστική λογική του μαύρου-άσπρου, μπορεί να είναι της παρέας, αλλά δεν μπορεί να 'ναι της Αριστεράς. Προσβάλλει τους ανθρώπους, τη σκέψη τους, τη γνώμη τους.

Προσβάλλει τον λαό, διότι έτσι η Αριστερά αυτοαναιρείται στα μάτια του.

Αυτοαναιρείται. Κι αυτό δεν προκαλεί (μόνο) μελαγχολία, προκαλεί και οργή. Στους αριστερούς.

Greg είπε...

Και στο πνεύμα Στάθη παρατίθεται μέρος της συναυλίας κακαρισμάτων -όχι τα χειρότερα- τα οποία θα δικαιολογήσουν την "ευγενή" συμπεριφορά του αλέκτορος σε πιθανή συνεύρεση... πρίν φάει τις κοτρώνες που του υποσχεθήκατε! Να φοβάστε πολύ!


Αν μπαίνουν τέτοια απόλυτα διλήμματα, εμείς -τουλάχιστον οι περισσότεροι απ’ ότι γνωρίζω από την παρέα του ορνιθοτροφείου- διαλέγουμε τους αλλοεθνείς!

Φαντάζομαι ότι χρεώνεις την αήθη επίθεση που δέχτηκες

ΔΕΝ ΦΤΑΙΜΕ…
ΚΑΤΑΔΙΚΑΖΟΥΜΕ……
ΚΑΤΑΓΓΕΛΟΥΜΕ………….
και για το συγκεκριμένο θέμα, σε λίγο, όχι μόνο τον πρώτο λίθο,αλλά και κοτρώνες θ’ αρχίσουμε να πετάμε!!!

Τα παραθετω σαν παραδειγμα φασιστικου θρασους .

Γιατί εκτός από τη μορφή υπάρχει και η φασιστική δομή που απλά αλλάζει όνομα

Γιατί οι πατεράδες και οι παππούδες μας ….. δεν καταδέχονταν να δώσουν λόγο σε ΚΑΝΕΝΑΝ πολύ δε περισσότερο σε «κάτι τέτοιους κυρίους» για το τί αισθάνονται, το θεωρούσαν ντροπή και αίσχος να δώσουν λόγο για την εθνικοφροσύνη τους ……
Το ίδιο ακριβώς αισθανόμαστε και εμείς


Η Aνακοίνωση του Δικτύου για τα Πολιτικά και Κοινωνικά Δικαιώματα-Κίνηση Θεσσαλονίκης που υπάρχει παραπάνω (Νο 80), την οποία θα μπορούσα να προσυπογράψω


Όπως λέει η λαϊκή έκφραση, μια μικρή σκατούλα χαλάει ολόκληρο βαρέλι κρασί.

ΕΣΕΙΣ θέλετε να πίνει ο κόσμος το κρασί σας - φροντίστε να μη το χαλάτε με ρύπους. Έτσι κι αλλιώς, στo κοτέτσι προτιμάμε το τσίπουρο.



ο απρόσκλητος επισκέπτης ήταν άγνωστος σε μας
-παρενέβη αδικαιολόγητα σε μια συζήτηση που είχαμε με την Λουση

-εκφράστηκε με άθλιο, ταγματασφαλίτικο τρόπο


θα ήταν αστείο έως και γελοίο, μια συμπεριφορά εκτός ορίων,


άλλο αν τελευταία τα έχει κάνει εντελώς μούσκεμα, γλιστρώντας σε έναν ακραίο εθνικισμό,
(σσ ακούς Γιώργο;) εμπεδώνοντας (εξαιτίας του εθνικισμού αυτού) τις διχαστικές γραμμές μέσα στην “εναλλακτική” αριστερά, ακυρώνοντας κάθε προοπτική ενότητας στη δράση - αφού οι άλλοι είναι “προδότες” ή έχουν μια ροπή προς την “προδοσία” του έθνους…


γιατί θα έρθει ο μπόγιας να σε ρωτήσει “είσαι Έλληνας, ΡΕ;”

Ανώνυμος είπε...

Πολύ φλυαρία μιστερ αλλά και λίγη ευθύτητα δεν θα ευλαπτε σε ποιες κοτες αναφέρεσαι και σε ποιόν κόκκορα?

Greg είπε...

Η "ευθύτητα" θα επιδειχθεί "χειρωνακτικώς"... αγαπητέ και όταν πρέπει!

vangelakas είπε...

Ας ξεκινήσουμε λοιπόν απ’ την αρχή. Αισθάνεσθε κύριοι μέλη του έθνους ή όχι; Αν συμβαίνει (που συμβαίνει…) το δεύτερο, να πάτε να γαμηθείτε. Δεν σας αφορά η Ιστορία μας!

χαχαχαχαχα! Γαμάτο ρέ φίλε!

Greg είπε...

@ Vangelakas

Έβλεπα το blog σου "ακίνητο" τις τελευταίες μέρες και ανησύχησα αρχηγέ!

vangelakas είπε...

ήμουν σ'άδεια μάστορα! Αλλά πάλι πίσω!

Γαμώτο!

Μιά πλούσια νύφη ρέ παιδιά!;

Παίζει καμιά βλόγερ;

Ανώνυμος είπε...

Βρε αγκόρι μου δεν καταλαβαίνεις ότι η συμπεριφορά αυτή (εννοώ τη συζήτηση σου στο Π&Α)και το κράξιμο που κάνεις μας εκθέτει όλους.Η εγκράτεια και η αυτολοκρισία δεν είναι φυγομαχία και το αντε γαμηθείτε κτλ δεν είναι μαγκιά καγκουριλίκη είναι τουλάχιστον. Σοορυ για το νουθεσιακό ύφος αλλά η γνώμη μου είναι να προσέχεις αρκετά έχεις και τη Ρήξη και το Άρδην φάτσα κάρτα

Ανώνυμος είπε...

Καλό μήνα σε ούλους/ες!

@karakostas
Μπορεί να εξηγηθεί και σε μας τους πτωχούς (πλήν ατίμους) επαρχιώτας τι σημαίνει η λέξη "καγκουριλίκη";
Εντυπωσιάστηκα!

@greg
Προσπάθησα δις να στείλω το σχόλιο ως μπλόγκερ και δεν το δέχεται. Ξέρεις γιατί;

Greg είπε...

@ karakostas

Μου δίνεις πάσα - εκούσια ή ακούσια - να πώ δυό πράγματα που ήθελα από καιρό, αλλά φοβόμουνα ότι θα μου έβγαινε σαν προσπάθεια στρατολόγησης!

Η ρήξη και το άρδην είναι πρόταση. Μια πρόταση που εκφράζεται από την προμετωπίδα της.

ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΕΞΑΡΤΗΣΙΑ
ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΧΕΙΡΑΦΕΤΗΣΗ
ΟΙΚΟΛΟΓΙΑ
ΑΜΕΣΗ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ

Δεν είναι πίσω από κανέναν! Άντε εξαιρώ τον Καραμπελιά! :-D
Και δεν είναι "καπέλο" σε κανέναν. Αυτό καθιστά την κίνηση ανοιχτή! Αυτό την καθιστά πρωτοπόρα. Αυτό την απογειώνει.

Σε κάθε άλλη περίπτωση θα εκφυλίζονταν σε γκρουπούσκουλο από εκείνα που βλέπουμε τόσα χρόνια (με ένα εκ των οποίων γίνεται η σύγκρουση... :-D) μια και σε ΚΚΕ θα ήταν δύσκολο λόγω ανθρώπων, ιδεών και νοοτροπίας... :-D

Ασε τους οχτρούς να νομίζουν ότι είναι! Αν και η αγωνία και αντίδρασή τους, η προσπάθεια εξευτελισμού δείχνει ότι αντιλαμβάνονται την κατάσταση. Το απέδειξε και η επίθεση των ΙΩΝ. Με 300000 αναγνώστες...

Τελειώνοντας, η συνολική ευθύνη εκτός από άπίστευτο επιχείρημα εκ μέρους τους (μόνο το εβραϊκό Rabbinical council την χρησιμοποίσε τελευταία) θα απαιτούσε πιθανόν και συνολική ευθιξία... Αλλοίμονο αν μετατραπεί σε συνολικό θέμα η τρεμoπουλιάδα και οι παρεΐστικες τσιπουροσυνήθειες 5 Θεσσαλονικέων! Μην τρελαθούμε κι' όλας!

Greg είπε...

@ εξαποδώ

Αδυνατώ να καταλάβω γιατί συνέβη κάτι τέτοιο! Μάλλον θα φταίει το nickname σου :-D

Ομνύω λοιπόν ότι σου αφοσιώνομαι, ψυχή τε και σώματι, μπας και ο φύλαξ άγγελος του blog απογοητευθεί και σου επιτρέψει την είσοδο!

Έβαλε ο διαβολάκος την ουρά του πάλι...

Ανώνυμος είπε...

Αυτά περί συλογικής ευθύνης κολάνε μόνο αν οι υπόλοιποι που έχουμε μεγάλο πρόβλημα διαχωρίσουμε τη θέση μας και σου βάλλουμε ΧΟΝΤΡΌ χέρι αλλιώς αυτή η ανοχή εκλαβάνεται δικαίως ως φύλλο συκής και άλλοθι. όσο για τους εχθρούς δεν θα μπορούσες να τους προσφέρεις καλύτερο επιχείρημα για τις κατηγορίες περι εθνολαικισμού, πατριδοκατινισμού και φασισμού.Άσε που εσύ δεν την έπεσες μόνο στους "εχθρούς" αλλά και στους συντρόφους του Π&Α οι οποίοι δεν χαρίστικαν σε κανέναν ούτε στον Τρεμόπουλο ούτε στους Ιους ούτε στον Τσίμα ούτε στον εκσυγχρονισμό.Κάναν μια πολιτισμένη συζήτηση χωρίς να χαρίζονται χώθηκες για να πετάξεις το τγομερό επιχείρημα "αν δεν αισθάνεστε έλληνες να πάτε να γαμηθείτε" σου είπαν ευγενικά να μην χρησιμοποιείς χαρακτηρισμούς και ανέβασαν και τα υπόλοιπα ποστ σου στα οποία έβριζες (που) δεν ήταν υποχρεωμένοι να κάνουν αφού καταχράστηκες την φιλοξενία τους και δεν σεβάστηκες τους όρους της συζήτησης) και τώρα γράφεις αυτόν τον λιβελο εναντίον συντρόφων και του πιό σοβαρού φίλιου σάιτ στο ινετρνετ. Πως την έχεις δει είσαι ο Κολοκοτρώνης του διαδυκτύου και όσοι αρνούνται να πουν στον κάθε Τρεμόπουλο "να πα να γαμηθεί" είναι κότα? ΕΛΕΟΣ

Ανώνυμος είπε...

Προς εξαποδώ καγκουριλίκη, κάγκουράς, καγκουρό συνώνυμο του καφριλίκη.
Καλά ρε σύντροφε εσύ δεν έχεις πρόβλημα με τα "αντε γαμηθείτε" και τα ρέστα. Δηλ τα επικροτείς αυτά?

Greg είπε...
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
Greg είπε...

Ποιός είσαι ρε ΚΑΡΑΚΟΤΑ;