12.1.07

ΡΗΞΗ φ. 4: ΤΟ ΞΕΠΟΥΛΗΜΑ ΜΙΑΣ ΧΩΡΑΣ

Oι εκπαιδευτικές μεταρρυθμίσεις της κυβέρνησης έχουν οδηγήσει τη χώρα σε μια αδιέξοδη αντιπαράθεση: Απ’ τη μια καιροφυλακτεί η λογική της αγοράς, των πανεπιστημίων - επιχειρήσεων, της παραγωγής εξειδικευμένων αναλφάβητων, δί­χως ιστορική μνήμη, παιδεία, κριτική σκέψη. Από την άλλη, βέβαια βρίσκονται τα τρομακτικά αδιέξοδα ενος πανεπιστημίου σε διάλυση, όπου κυριαρχούν μάνατζερ-καθηγητές που καταληστεύουν τον δημόσιο πλούτο και φοιτητοπατέρες καριερίστες.

Η “Ρήξη” θέτει την ανάγκη υπέρβασης του διπλού αδιεξόδου, προβάλοντας το αίτημα για ένα πραγματικά δημόσιο πανεπιστήμιο, χειραφετημένο από την διπλή επιβουλή του ιδιωτικού κεφαλαίου και των συντεχνιών.

Και αυτό εντάσσεται σ’ ένα ευρύτερο πλαίσιο: “Η κυβέρνηση παραδίδει ένα διαρκώς διευρυνόμενο τμήμα κρατικών λειτουργιών, οικονομικής, εξωτερικής και αμυντικής πολιτικής, στα χέρια υπερεθνικών κέντρων εξουσίας, που λειτουργούν χωρίς δημοκρατικό έλεγχο, αδιαφορώντας για την τύχη των πολιτών και το μέλλον της χώρας. Αν ξένοι όμιλοι αποκτήσουν τον έλεγχο όλων των σημαντικών τομέων της ελληνικής οικονομίας, τι θα απομείνει από την Ελλάδα ως διεθνές υποκείμενο και όχι αντικείμενο, ως χώρα και όχι ως χώρο;” (Δ. Κωνσταντακόπουλος). Ταυτόχρονα, στο επίπεδο της ιδεολογίας η κατεστημένη διανόηση ολοκληρώνει την στρατηγική της διάλυσης εμμένοντας με γκαιμπελική επιμονή στην κοσμοπολιτική της προπαγάνδα.

Στο 4ο φύλλο γράφουν ακόμα οι: Γ. Καραμπελιάς, Μ. Στεφανίδης, Γ. Σταματόπουλος, Β. Φτωχόπουλος, Δ. Καραολής, Χρ. Καπούτσης, Σ. Σταμμέλος, Γρ. Σπηλιόπουλος, Λ. Μαύρος, Γ. Ρακκάς, Ν. Βεντούρας, Γ. Μαυρομμάτη, Γ. Παπαγιαννόπουλος, Θ. Ντρίνιας, Β. Στοϊλόπουλος, Λ. Θωμά, Ν. Ντάσιος, Μ. Διόγος, Κ. Μπλάθρας, Θ. Πολυμένης, Κ. Χατζηπολυκάρπου, Π. Κόρπας, Θ. Κουτρούμπας.

13 σχόλια:

Greg είπε...

Χωρίς υπερβολή η καλύτερη "ρήξη" μέχρι στιγμής!

Άρθρα εκτός του εκπαιδευτικού για:

1. τα Σκόπια
2. την λεηλασία των δασών και διάφορα άλλα οικολογικά
3. Γλεζο - Σάντα - Ηλιάκη
4. την πιθανή συνεργασία κυβέρνησης - ADL (τα ακτύπητα συνωμοτικά μας...)
5. τον στρατό
6. Αλβανία
7. τα γλωσσολογικά
8. τον κομπιούτερ των 100 δολαρίων
9. Αθλητικά
10. καταναλωτικά
11. πολιτισμό

και πολλά άλλα!

Greg είπε...

Ξέχασα!

Η εξαίρετη και απόλυτα εύστοχη επιφυλλίδα του Κινέζου αναθεωρητή Γου Κου

"Υπάρχει ελπίς;"

Ανώνυμος είπε...

Τα διάβασα...

καλύτερα να μη σχολιάσω - δε θέλω να σου κόβω την ενθουσιασμό! :-)

Greg είπε...

Καλά κάνεις... :-D

Ανώνυμος είπε...

Εχθρός του καλού είναι πάντα το καλύτερο. Και αυτή ήταν η καλύτερη -μέχρι στιγμής- Ρήξη. Και, το σημαντικότερο, στο μεγαλύτερο μέρος της, δεν είναι γραμμένη "με μαχαιροπήρουνα" που λέω κι εγώ. Από τύπους δηλαδή που φοράνε το κοστούμι τους, τη γραβάτα τους, τα γυαλισμένα παπούτσια τους, και μετά κάθονται στο γραφείο τους για να αναλύσουν σοβαροφανώς την πραγματικότητα...

ΥΓ1. Greg, δεν γράφουν μπλόγκερς αυτή τη φορά; :-)

ΥΓ2. Γιατί δεν φτιάχνουν ένα μπλογκάκι με όλα τα περιεχόμενα, να μην δακτυλογραφείς κι εσύ το ένα και τ' άλλο;

ΥΓ3. Είδες η... Κίνα; Δεν βγάζει μόνον αντιαρματικά βλήματα :-)

Greg είπε...

Τους bloggers δεν τους ξεχνάει η ρήξη! Απλά η συγκυρία!

Το site ετοιμάζεται πολύ καιρό... λόγω απασχόλησης λίγων με πάρα πολλά! Και φυσικά στον ελάχιστο ελεύθερο χρόνο. Οσονούπω... (Νίκο ακούς;)

Stelios Frang είπε...

Η αερολογία στο αποκορύφωμά της, αν είναι δυνατόν κάτι τέτοιο να κορυφωθεί, αφού το όριο προς τα πάνω είναι απεριόριστο.

Δηλαδή η σημερινή κατάντια του πανεπιστημίου οφείλεται στην ιδιωτικοποίηση, στην απουσία του δημόσιου πανεπιστημίου και στην παρεμπόδιση της κριτικής σκέψης; Αν έχεις σπουδάσει εν Ελλάδι ποτέ, ποιος σε παρεμπόδισε να σκεφτείς κριτικά και δημιουργικά; Μόνος σου δεν μαζεύεις φυλλάδες για να αποστηθίσεις τα SOS; Μόνος σου δεν τρέχεις στα φροντιστήρια για να σαβουρώσεις αυτά που δεν παρακολούθησες στην παράδοση και δεν κάθισες ποτέ να διαβάσεις; Μόνος σου δεν τρέχεις να φτιάξεις συνεργεία αντιγραφής, με συγκατάνευση του επιτηρητή-λέκτορα που λέει ότι είναι καθηγητής και ο οποίος βοηθάει τα εκάστοτε "δικά μας" παιδιά; Σε ποιους απευθύνεσαι, αν όχι σε συνένοχους ή αδαή παιδιά;

Αυτό που σε καίει εμφανώς είναι να μη γίνει καμιά "μεταρρύθμιση" και χάσουν το βόλεμά τους οι λουφαδόροι. Είσαι ήδη συντηρητικός, υπερασπιστής των κεκτημένων μιας ασήμαντης κάστας χασομέρηδων και σύντομα θα αναδειχθείς σε λάτρη των "παραδόσεων" και της "ιδιοπροσωπίας" που λένε και οι επαγγελματίες οπισθοδρομικοί - ένας αστέρας της απραξίας και της μοιρολατρείας! Βρε δεν πα να επαγγέλεσαι 1002 ρήξεις, ένας οπισθοδρομικός λάτρης του παρελθόντος είσαι...

Greg είπε...

@s.frang

Όσο σε παρακολουθώ δεν είχα σχηματίσει την άποψη ότι είσαι υβριστής και ότι δεν διαβάζεις, αλλά απαντάς με προειλημμένη άποψη του τί γράφει ο άλλος! Θα σου δώσω την δεύτερη ευκαιρία και θα σου απαντήσω.

Σε σένα απευθύνομαι που είσαι καθηγητής στα ΤΕΙ και παρατηρείς:

Μόνος σου δεν τρέχεις να φτιάξεις συνεργεία αντιγραφής, με συγκατάνευση του επιτηρητή-λέκτορα που λέει ότι είναι καθηγητής και ο οποίος βοηθάει τα εκάστοτε "δικά μας" παιδιά;

Σε σένα απευθύνομαι που είσαι καθηγητής στα ΤΕΙ και παρατηρείς ότι η μή μεταρύθμιση βοηθά στο

να μη χάσουν το βόλεμά τους οι λουφαδόροι.

Σε σένα απευθύνομαι που είσαι καθηγητής στα ΤΕΙ και πιστεύεις ότι με το "απελευθερωθεί" από κάθε κεντρικό έλεγχο η εκπαίδευση - γιατί αυτό επαγγέλονται οι μεταρυθμιστές - θα διορθωθούν τα πράγματα. Και αν αυτό το λέει κάποιος αδαής συγχωρείται. Αν το λέει κάποιος που οφείλει να γνωρίζει όχι! Μόνο μικροπολιτική προσέγγιση, ή νεοτάξ αναδύεις. Να "χτυπηθεί ο εθνικός πυρήνας της εκπαίδευσης" συνηγορείς (όπως ευαγγελίζεται το ΕΛΙΑΜΕΠ) ώστε συντασσόμενη η μεταρύθμιση "με την συνολική πορεία των μεταρυθμίσεων για την παγκοσμιοποίηση" να αλωθούν τα πανεπιστήμια που αποτελούν "κεντρικό προσδιοριστικό παράγοντα κατανομής πλούτου και ισχύος" που λέει ο Τσούκαλης (συνΕΛΙΑΜΕΠίτης του Βερέμη...)
(τα παραπάνω από σχόλιο του Γ. Σπηλιόπουλου στη "ρήξη" 4)

Την αλλαγή τη θέλω. Την αλλαγή που προτείνουν δεν θέλω γιατί πιστεύω βαθειά ότι θα χειροτερεύσει την υπάρχουσα χάλια κατάσταση!. Ανεβάζω μάλιστα σήμερα (15-1-07) άρθρο που δημοσίευσα προσωπικά, προς ενημέρωσή σου και υποστήριξη των απόψεών μου. Mπορείς επίσης να (ξανα)διαβάσεις το post μου Μια διαφορετική προσέγγιση της αναθεώρησης του Άρθρου 16

Για να σε "μπερδέψω" λίγο ακόμα, εν' αντιθέσει με σένα εγώ δουλεύω σε ιδιωτικό πανεπιστήμιο!!!

Για περισσότερες "αερολογίες" βλέπε
για ένα πραγματικά δημόσιο Πανεπιστήμιο καθώς και το σαλόνι της "ρήξης 4" που κυκλοφορεί από το Σάββατο. Το οφείλεις στην παιδεία που υπηρετείς.

Φιλαλήθης είπε...

"...η κατεστημένη διανόηση ολοκληρώνει την στρατηγική της διάλυσης εμμένοντας με γκαιμπελική επιμονή στην κοσμοπολιτική της προπαγάνδα..."???

H κατεστημένη διανόηση;
Την "διανόηση" εννοείς;
Μα που είναι αυτή και ολοκληρώνει και διαλύσεις κιόλας;Για ποιά διανόηση φίλε συνιστολογιούχε ομιλείς ,για αυτήν που γυροφέρνει από τον Χαρδαβδέλα στον Αυτιά και από την Πάνια στον Ευαγγελάτο;
Tέλος πάντων μη σε στεναχωρήσω ,είναι και η πρώτη μου επίσκεψη!

Stelios Frang είπε...

Υβριστικό δεν ήταν τίποτα από αυτά που έγραψα, εκτός αν πιστεύεις ότι, όταν γράφεις δημόσια με δυνατότητα ελεύθερου σχολιασμού, θα παίρνεις φιλικούς επαίνους και δεν θα επιτρέπεται η σκληρή κριτική. Δεν είσαι μάλλον συνηθισμένος να απαντάς σε αντίθετες απόψεις, γι' αυτό και δίνεις εύκολα στόχο με τα γραπτά σου, τα οποία σε εκθέτουν...

Αν είναι απαραίτητο να αναφερθούμε στις προσωπικές μας εμπειρίες, σε πληροφορώ για λογαριασμό μου ότι έχω διδάξει σε πολυτεχνείο εκτός και εντός Ελλάδας και σε ΤΕΙ εκτός και εντός επίσης. Αυτά που έγραψα στο προηγούμενο είναι οι εμπειρίες μου από το πολυτεχνείο Αθηνών και από το ΤΕΙ και φυσικά δεν επιδέχονται αμφισβήτηση (μέχρι και φωτογραφίες έχω στο αρχείο μου), γι’ αυτό και δεν παίρνεις θέση.

Τώρα, εσύ δεν θέλεις αυτή την αλλαγή της Μαριέτας, αλλά κάποια άλλη: Όταν έρθει λοιπόν ένα άλλο κόμμα στην κυβέρνηση (εύχομαι το δικό σου), ας κάνει την καλύτερη αλλαγή. Το δεύτερο κόμμα πάντως που ανταγωνίζεται για την εξουσία, δεν έκανε κάποια αλλαγή τόσα χρόνια και άφησε την κατάσταση να υποβαθμιστεί μέχρι το σημερινό σημείο. Ας δούμε τί θα γίνει με αυτά που προτείνει η Μαριέτα, την οποία εγώ δεν ψήφισα βέβαια, αλλά δεν είναι δυνατόν να περιμένω να περάσουν δεκαετίες επί δεκαετιών χωρίς να γίνεται τίποτα. Σημειωτέον ότι η Μαριέτα αντιγράφει τον Αρσένη, ο οποίος αντέγραφε τον Κοντογιαννόπουλο κ.ο.κ. Άρα στα ίδια μένουμε, απλά εναλλάσσονται επικριτές και υποστηρικτές.

Η ουσία που εκφράζεις εσύ είναι η αντιδραστική θέση της απραξίας και το κείμενο που με παρέπεμψες για δήθεν «θέσεις» είναι συλλογή γενικοτήτων περί παιδείας, περί σημασίας της κριτικής σκέψης, δημιουργίας αξόνων μαθημάτων κ.ο.κ. - αυτά προκύπτουν από τα κείμενα και τα χαρακτηρίζω αερολογίες. Αν έχεις κάτι συγκεκριμένο υπόψη σου, γράψε θετικά, τί θέλεις να γίνει?

1. Θα συνεχίζονται οι επ' άπειρον εξετάσεις, μέχρι να περάσεις κάποτε και κάπως το μάθημα? Οι παγκοσμιοποιητές στην Ευρώπη δίνουν μέχρι 2 φορές δυνατότητα εξετάσεων και οι υπερ-παγκοσμιοποιητές στην Αμερική από καμία μέχρι μία φορά. Εσύ τί προτείνεις επ' αυτού, πρακτικά και συγκεκριμένα, όχι αέρα!

2. Θα συνεχίζεται η άτακτη συμμετοχή στα μαθήματα, χωρίς αυστηρή τήρηση προαπαιτούμενων, να πηγαίνεις π.χ. στο χειρουργείο και να μην έχεις περάσει Ανατομία? Να σε δω πώς θα κοιτάς τον επόμενο χειρούργο, αν ατυχήσεις και πρέπει να κάνεις εγχείριση... Εσύ τί προτείνεις επ' αυτού, πρακτικά και συγκεκριμένα, όχι αέρα!

3. Θα συνεχίζεται η λειτουργία των πανεπιστημίων χωρίς αξιολόγηση, δομών, λειτουργιών και προσώπων, θα συνεχίσουν οι εκπαιδευτικοί να παπαγαλίζουν κάποιο μάθημα μέχρι να πάρουν σύνταξη? Εσύ τί προτείνεις επ' αυτού, πρακτικά και συγκεκριμένα, όχι αέρα!

4. Θα συνεχίζει η άκριτη παραγωγή αποφοίτων Λυκείων, οι οποίοι αγνοούν στοιχειώδη θέματα γλώσσας, μαθηματικών, γεωγραφίας και ιστορίας, οι οποίοι πριν από 3-4 δεκαετίες δεν θα έπαιρναν απολυτήριο Λυκείου και οι οποίοι αποτελούν τη μεγάλη μάζα των φοιτητών στα δημόσια ΑΕΙ/ΤΕΙ της χώρας? Θα ξέρεις ως εκπαιδευτικός στη μεταλυκειακή εκπαίδευση ο ίδιος για τα τεράστια κενά γνώσεων που έχουν οι σπουδαστές. Λες οι παγκοσμιοποιητές να επηρεάζουν τους εκπαιδευτικούς της δευτεροβάθμιας και να αδιαφορούν αυτοί για την εκπαίδευση των μαθητών? Εσύ τί προτείνεις επ' αυτού, πρακτικά και συγκεκριμένα, όχι αέρα!

Και άλλα πολλά που υποβαθμίζουν τη λειτουργία των Ιδρυμάτων. Πάψε να συνθηματολογείτε, εσύ και το κείμενο που με παρέπεμψες, περί ΕΛΙΑτέτοιο και φτιάξε ένα κατάλογο των προβλημάτων, στα οποία μπορείς να δώσεις απάντηση εδώ δημόσια, σημείο προς σημείο.

Εσύ δεν παίρνεις θέση σ' αυτά, έχεις έτοιμη άποψη για κινδύνους νεοφιλελευθερισμού και παγκοσμιοποίησης και διαβλέπεις «νέα τάξη» και συνωμοσίες. Σε απειλούν οι εχθροί του ελληνισμού που θέλουν να σε ισοπεδώσουν, να σε κάνουν χυλό που λέει και ο ηγέτης! Σιγά μεγάλε που ασχολείται η όποια «νέα τάξη» μαζί σου...

Ανώνυμος είπε...

Απαντήσεις στα γρήγορα, εξηγήσεις αργότερα.

1. Ναι στα προαπαιτούμενα, όπου χρειάζονται. Βεβαίως, και ΔΕΝ μπορείς να δίνεις Μπετόν ΙΙ δίχως να έχεις περάσει το Ι.

2. Ναι στην αξιολόγηση με συγκεκριμένα κριτήρια και στόχους. Εναντίον στην αξιολόγηση του υπουργείου. ΌΧι ιδιωτικό-οικονομικά κριτήρια και αγοραία λογική. ΌΧι ανταγωνιστική λογική (ο καλύτερος ευνοείται στην αξιολόγηση). Ναι σ' ένα σύστημα αξιολόγησης που να διασφαλίζει την ευρύτερη ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ Συνεισφορά των τμημάτων, τον Δημόσιο χαρακτήρα του πανεπιστημίου, την κατάλληλη αξιοποίηση των πόρων προς αυτήν την κατεύθυνση. ΝΑι στην αξιολόγηση του ερευνητικού και εκπαιδευτικού έργου

Δημοκρατικός και πλουραλιστικός χαρακτήρας του συστήματος αξιολόγησης. ΌΧΙ στα κοτζαμπασιλίκια της γραφειοκρατίας του υπουργείου παιδείας (θέλει κι αυτό αξιολόγηση ε; και να περιορίσει λιγουλάκι τις αργομισθίες και τα βύσματα...) και στην δικτατορία των μάνατζερς...

3. Ριζική μεταρρύθμιση του Λυκείου. ΚΑτεύθυνση: Αποσύνδεση από τις εξετάσεις. Μεγαλύτερη Έμφαση στην γενική παιδεία. Μεγαλύτερη έμφαση στην πρακτική. Εναλλακτικές μορφές διδασκαλίας και παιδαγωγικής (τις διευκρινίζω αν θέλεις).

4. Το 80% των φοιτητών, σήμερα, τελειώνουν την σχολή τους μέσα σε ν+2 χρόνια. Ν+2 σημαίνει πάνω-κάτω δύο χρόνια μετά το πέρας των προγραμματισμένων εξαμήνων.

Γεγονός: Οι αιώνιοι φοιτητές υπάρχουν, σχεδόν, μόνο στην ρητορική του υπουργείου. ΣΤην πραγματικότητα, ο μέσος όρος φοίτησης έχει μειωθεί δραστικά.

Για μας όμως, άλλο έχει σημασία. Πως χρησιμοποιεί τον χρόνο της φοίτησης ο κάθε φοιτητής. Η γενιά των Νικολακόπουλων δεν βιάστηκε να πάρουν πτυχίο (έτσι δεν είναι;) ασχολούνταν ταυτόχρονα και με άλλα πράγματα όταν ήταν φοιτητές. Και ήταν αυτά ακριβώς τα πράγματα (π.χ. πολιτική) που τους έκανε, ανεξάρτητα αν διαφωνούμε μαζί τους πολιτικά, καλύτερους "επαγγελματίες".

Σήμερα, από την άλλη, φοιτητές που τελειώνουν στο άψε σβήσε βγαίνουν από το πανεπιστήμιο εκπαιδευμένοι μόνο στο κλάμπινγκ και την αποστήθιση. Ε, άμα είναι έτσι, καλύτερα να μην έμπαιναν καθόλου.

Υστερόγραφο: Αν είχες ξοδέψει λίγο χρόνο να διαβάσεις ό,τι έχει γράψει η Ρήξη επ' αυτού, θα είχες απαντήσεις από μόνος σου τις ερωτήσεις που έθεσες εδώ.

Δυστυχώς για 'σενα, δεν είμαστε παπαρολόγοι, αλλά δρούμε καθημερινά μέσα στα πανεπιστήμια παρεμβαίνοντας σ' αυτά τα ζητήματα με οποιαδήποτε ευκαιρία, μέσα στα μαθήματα, στις συνελεύσεις και στα τραπεζάκια, καθώς και στα όργανα συνδιοίκησης (όπου συμμετέχουμε).

Greg είπε...

@ s.frang και άλλους

Γύρισα τώρα από την δουλειά (11.00 μμ!!!) ωρομίσθιος - απασχολήσιμος, απολαμβάνων εισόδημα καθηγητού γυμνασίου και εμπύρετος, μια και σαν ελεύθερος επαγγελματίας αν δεν διδάξω δεν θα πληρωθώ προς δόξαν των ιδιωτικών χαμαιτυπείων..., μ' ένα διδακτορικό Μαθηματικών στο ψυγείο, με ένα δεύτερο στην επιστημολογία πάλι στο ψυγείο, (αφού δεν μου μένει πια χρόνος αλλά και ελπίδα να ασχοληθώ...), 2 μάστερ (Αμερικάνικα...), αρκετές δημοσιεύσεις (όχι στο ΒΗΜΑ και στον ΤΑΧΥΔΡΟΜΟ σαν κάτι καθηγητές της Παντείου...), με αναφορές-citations (μην ψάξεις να το βρείς στο Καπογιώργης... γιατί αλλιώς λόγω ακαδημαϊκής ελευθερίας των ιδιωτικών πανεπιστημίων θα είμουνα άνεργος σήμερα), έχοντας διδάξει σε δύο αμερικανικά Πανεπιστήμια (από τα top 50) για μια τετραετία, στο Αθήνησι για δύο εξάμηνα, στα κολέγια για 13 χρόνια, άλλα 7 σε φροντιστήρια (από 4-οετής φοιτητής)

και εκτός από την γυναίκα και την κόρη μου που βαρέθηκαν να περιμένουν και κοιμήθηκαν..., βρήκα τον Ρακκά να έχει απαντήσει στα σοβαρά κομμάτια. Αυτά που αφορούν την ΠΑΙΔΕΙΑ!

Ας απαντήσω στα άλλα λοιπόν, εγώ o "οπισθοδρομικός λάτρης του παρελθόντος....", σε σένα τον μή υβριστή, αφού παρατηρήσω ότι ο ελεύθερος σχολιασμός σ' αυτό το blog έχει αποδειχθεί κατ' επανάληψη και φυσικά μόνο κολακευτικός δεν είναι από τους απολίτιστους οπαδούς του πολυπολιτισμού!

Για μένα η Μαριέτα και ο Χρυσοχοΐδης και ο Αλαβάνος είναι ίδια κουστούμια φορεμένα διαφορετικά, όπως και σύ παραδέχεσαι. Ζητώ λοιπόν την ειλικρινή συμμετοχή όσων μπάφιασαν με τα μικροπολιτικά τους παιγνίδια, για να απαιτήσουμε επιτέλους την μεταρρύθμιση που χρειάζονται τα νιάτα. Εγώ 48-άρης ών και λιτοδίαιτος, δεν σκάω. Για την κόρη μου και τους μαθητές μου νοιάζομαι.

Τα άσχημα που περιγράφεις όταν οι υπόλοιποι ακόμα δεν τα λένε με τ' όνομά τους, εμείς οι "οπισθοδρομικοί" (ά ρε που καταντήσαμε...) του Άρδην και της ρήξης τα φωνάζουμε χρόνια.

Για ποιά λοιπόν μεταρύθμιση μιλούν; Για άλλη ο Βερέμης (κόντεψε να παραιτηθεί άλλωστε), για άλλη ο Παναγιωτόπουλος, για άλλη η Μαριέττα, για άλλη ο Καλός και το κορδόνι ουκ έχει τελειωμό. Δεν υπάρχει διάθεση να κάνουν τίποτα, παρά να ιδιωτικοποιήσουν στην χειρότερη εκδοχή της την παιδεία. Να κατεβάσουν ακόμα περισσότερο το επίπεδο. Να απαλλαγούν από τα έξοδα. Να χρηματοδοτούν (δίκην ιδιωτικού Αρσακείου...) τους διαπλεκόμενους κολεγιάρχες (που ήδη τα παίρνουν από 1000 μυρια προγράμματα κάτω από το τραπέζι. Να απαλλαγούν από τους ενοχλητικούς εισακτέους των "απίθανων" ΤΕΙ που φτιάξανε με ξένα λεφτά και τώρα δεν ξέρουν τί να τους κάνουν (βλέπε post που σε παρέπεμψα στο προηγούμενο μου σχόλιο).

Επειδή λοιπόν είναι βουτηγμένοι στα σκατά και στην διαπλοκή με όλους αυτούς που τάχα μου θα "στριμώξουν", δεν πιστεύω ότι θα κάνουν και το παραμικρό θετικό μια και δεν καταθέτουν τίποτα συγκεκριμένο παρά αερολογίες, για ένα άρθρο που θα ψηφίσουν το μεταρυθμιστέο του σήμερα και τον ερμηνευτικό του νόμο σε 2 χρόνια με τη νέα Βουλή...

Το ΕΛΙΑΜΕΠ του Σόρος (που έβγαλε το "Αμυντικής" από την εκφορά του ονόματός του, μια και ο συνειρμός το έκανε "Αμερικανικής") και της εξωτερικής πολιτικής, γιατί διέθεσε προσωπικό και χρήμα (που το βρήκε;) να κάνει έρευνα για την εκπαίδευση; Κάτω από ποιά νομιμοποίηση σκοπών και στόχων; Μην κοροϊδεύεις λοιπόν ότι θέλεις να αγνοείς!

Greg είπε...

Προχωρείστε και στο επόμενο...