27.6.05

ΒΟΛΕΨΑΚΗΔΕΣ

Είπε ο Παλαιοκρασσάς στο MEGA πριν φύγω για δουλειά.

Δεν είμαστε «ρετιρέ». Ο ΜΕΣΟΣ μισθός (ελπίζω να εννοούσε συνολικό κόστος) στην ΔΕΗ, είναι 40.000 ευρώ ετησίως! Δεν συγκρινόμαστε με τους Τραπεζικούς ΟΤΕ και άλλους…


Είμαι «απασχολήσιμος» εδώ και 10 χρόνια. Κανένας, ούτε Υπουργείο, ούτε άλλοι εργαζόμενοι δεν έχουν δώσει "ένα μπούτσο" γι' αυτό.
Είμαι κάτοχος 2 μεταπτυχιακών τίτλων.
Συνεχώς εκπαιδευόμενος.
Δουλεύω 8 ώρες την ημέρα στην αίθουσα διδασκαλίας, 6 μέρες την εβδομάδα για 10 μήνες το χρόνο.
Ένα μήνα το χρόνο, προσφέρω (αναγκαστικά) την παρουσία μου σε συμβούλια, επιτροπές και διορθώματα γραπτών.
Μιλάω δύο ξένες γλώσσες και διδάσκω στη μία απ’ αυτές.
Χρησιμοποιώ νέες τεχνολογίες στη δουλειά μου.

Και έχω συνολικό εργασιακό κόστος στους εργοδότες μου, 26.000 ευρώ ετησίως!

Μπορεί νάμαι ΧΟΝΤΡΟΜΑΛΑΚΑΣ!

Μην περιμένετε όμως όλοι εσείς οι βολεψάκηδες, να σας υποστηρίξω!
Εσείς διαρρήξατε την κοινωνική συνοχή!
Εσείς με τον μονοπωλιακό σας φασισμό με αναγκάζετε να δουλεύω για να ικανοποιήσω τις μισθολογικές σας απαιτήσεις.
Εσείς με τις υπέρογκες αμοιβές σας δημιουργήσατε ένα μέσο επίπεδο διαβίωσης που αδυνατώ να ακολουθήσω!

Ο ΠΛΟΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΣΧΕΤΙΚΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΠΟΛΥΤΟ.

Πετυχαίνοντας με τις διαπλοκές σας να βρίσκεστε ένα (συνεχίζω νάμαι μαλάκας) «κλικ» μπροστά μου, με αναγκάζετε να είμαι συνεχώς ένα (με φαντασία όμως) «κλίκ» πίσω σας!

Θα με βρίσκετε συνεχώς εναντίον σας. Όπου και όπως μπορώ! Και κάτι εκατομμύρια λαό ακόμα.

Και μην μου λέτε για την εργοδοσία! Γιατί αν πετύχω εγώ ένα φράγκο παραπάνω, θα διεκδικήσετε να μου το πάρετε μέσω των συλλογικών σας συμβάσεων και την επακόλουθη αύξηση του κόστους των υπηρεσιών που μου προσφέρετε.

ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΙ.
ΓΙΑΤΙ ΕΧΕΤΕ ΣΥΝΤΑΧΘΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΕΧΘΡΟ ΤΟΥ ΛΑΟΥ!


Και ο τσακωμός σας μαζί του δεν είναι για μας! Αλλά για σας!

Αν καταφέρει ο "Κωστάκης", που δεν το πιστεύω, να σας διαλύσει,

ΚΑΙ ΚΩΛΟ ΘΑ ΣΤΗΣΩ (μπας και τον φιλοτιμήσω...)

Δεν υπάρχουν σχόλια: