Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κουλά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα Κουλά. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

24.3.08

Δημοψηφίσματα

Οι ΣΥΡΙΖΑιοι προφανώς λαϊκίζοντας ζήτησαν δημοψήφισμα για το ασφαλιστικό. Ο Γιωργάκης έσπευσε να συμφωνήσει. Τώρα ζητάνε από τον πρόεδρο να μην υπογράψει το νομοσχέδιο, για να δώσει την ευκαιρία στον λαό να αποφασίσει.

Καλώ λοιπόν τον Αλέκο, τον Αλέξη ή τον Γιώργο να βγούν και να διατυπώσουν ένα ερώτημα, που να μπορεί να απαντηθεί από τον λαό στο δημοψήφισμα. Προσπάθησα και μου βγαίνει ένα ερωτηματολόγιο πολλαπλών επιλογών, που για να απαντηθεί θα θέλει τουλάχιστον ένα δίωρο στο παραβάν. Αρκεί να σκεφτείς οτι προβλέπονται 75 υπουργικά διατάγματα για να υλοποιηθεί ο νόμος.

Επειδή ξέρουν οτι είναι αδύνατον να γίνει το δημοψήφισμα, το ζητάνε! Ενώ υπάρχουν ένα σωρό άλλα θέματα που μπορούν να απαντηθούν με ένα 'Ναι' ή ένα 'Οχι'. Για παράδειγμα το θέμα της εισόδου των Σκοπίων στο ΝΑΤΟ, ή της εισόδου της Τουρκίας στην ΕΕ, ή των σχέσων εκκλησίας κράτους κλπ. Αυτά μπορούν να απαντηθούν και γι' αυτό δεν ζητάνε σχετικά δημοψηφίσματα.

Προτείνω λοιπόν με την σειρά μου κάτι εφικτότερο. ΚΑΤ' ΑΡΘΡΟ ΔΗΜΟΨΗΦΙΣΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΟ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ.

Υ.Γ. Προτείνω ως εναλλακτική λύση κατ' άρθρο απεργία, πορεία και τα αντίστοιχα επεισόδια.

5.3.08

Αληθινά ερωτήματα. Ψευδείς καταφάσεις.

  • Είμαστε όλοι πατριώτες;
  • Είμαστε όλοι διαφορετικοί;
  • Είμαστε όλοι ίσοι;

ΟΧΙ ρε κνώδαλα! Δεν είμαστε! Γι' αυτό και ο μισθός σας! Για να μας πείσετε...

2.3.08

Γιατί παππού;


Ρώτησα τον παππού μου τον Γληγόρη Καπογιώργη:

  1. Γιατί το αδέσμευτο και απρόσκοπτο εμπόριο της παγκοσμιοποίησης δεν "λύνει" τα προβλήματα με τους γείτονες;
  2. Γιατί η λαθρομετανάστευση δεν "έλυσε" το ασφαλιστικό;
  3. Γιατί οι μετανάστες δεν καταφέρνουν να ενσωματωθούν 15 χρόνια μετά;
  4. Γιατί η Κύπρος λέει ΟΧΙ για να τσιμεντώσει το ΝΑΙ;
  5. Γιατί το αμερικανόπληκτο ΕΛΙΑΜΕΠ χαιρετίζει την εκλογή του "κομμουνιστικού" ΑΚΕΛ;
  6. Γιατί η Πάντειος ασχολείται με το Τσάμικο και όχι με το Βορειοηπειρωτικό;
  7. Γιατί οι "ελληναράδες" αυξάνουν το ποσοστό του ΣΥΡΙΖΑ κατά 25 % το μήνα;
  8. Γιατί ο Τσίπρας χαίρεται που το 18,5% των "ελληναράδων" ψηφίζει ΣΥΡΙΖΑ;
  9. Γιατί ο Ιερώνυμος είναι καλός να συγκυβερνά;
  10. Γιατί η Γιαννάκου καταψηφίστηκε, ενώ ο Βερέμης ξανάγινε πρόεδρος του συμβουλίου παιδείας;
  11. Γιατί δυόμισυ μήνες ασχολείται η Ελλάδα με μια πεολειχία και δυό κλέφτες που τσακώνονται σε ξένο αχυρώνα;
  12. Γιατί ο Ξηρός απολογήθηκε πριν τον "ράψουν" και όλοι οι άλλοι απολογούνται με 3 μήνες καθυστέρηση γιατί στενοχωριούνται; Τόσο πιο άντρας είναι το παπαδοπαίδι;
  13. Γιατί τους bloggers τους βρίσκουν και τους υποκλοπείς δεν τους βρίσκουν;
  14. Γιατί οι κρατούντες μπορούν και ελέγχουν (όπως ισχυρίζονται) με άνεση το μεγάλο συγκριτικά εσωτερικό της χώρας μας και δηλώνουν αδυναμία να ελέγξουν τα σύνορα της;
  15. Γιατί οι μειονότητες στην Ελλάδα φέρονται σαν πλειοψηφίες;
  16. Γιατί η "ελεύθερη" οικονομία καταργεί τα μονοπώλια και δημιουργεί καρτέλ;
  17. Γιατί το κράτος μισεί το έθνος; (στό 'κλεψα σκατζόχοιρε...)
  18. (τριπλό) Γιατί ντρέπονται να μας πουν ότι το σύμφωνο συμβίωσης δεν είναι κάτι που αφορά τους εττερόφυλους(*) αλλά εισάγεται καθαρά για τους ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΥΣ; Είναι τυχαίο που περίμεναν να πεθάνει ο Χριστόδουλος για να το ψηφίσουν; "Ποιά" είναι "αυτή" που βιάζεται τόσο πολύ και δεν μπορεί να περιμένει να "παγώσει" ο μακαρίτης;
  19. Γιατί η Αττική οδός φτιάχτηκε για τον επόμενο αιώνα και "αχρηστεύτηκε" σε τέσσερα χρόνια από το μποτιλιάρισμα;
  20. Γιατί πρέπει να αισθανόμαστε ότι προοδεύουμε οικονομικά και ότι βελτιώνεται η ποιότητα ζωής μας, ενώ για παράδειγμα το σινεμά κόστιζε προ 30-ετίας 10 δραχμές με κατώτερο μισθό στις 10.000 δραχμές, ενώ τώρα κοστίζει 8 ευρώ με κατώτερο μισθό στα 500;
  21. Γιατί οι φίλοι μου αλλάζουν συνέχεια κινητά και δεν έχουν υπολογιστή;
  22. Γιατί η εξάτμιση του αυτοκινήτου μας είναι "από πίσω", ώστε να αναπνέουν οι άλλοι τη βρώμα μας; (**)


Εκείνος με κοίταξε και είπε:
Να πάς να διαβάσεις τα μαθήματά σου!


(*) Ο γράφων (επειδή είστε βιαστικοί μερικοί...) ζει με πολιτικό γάμο! Αστεφάνωτο με έχει! :-D

(**) Στο χαρίζω σε ανταπόδοση της κλοπής μου σκατζόχοιρε, σαν τον απόλυτο συμβολισμό της εγωϊστικής καπιταλιστικής-καταναλωτικής κοινωνίας. Συμβολισμός που εκφράζεται δια του κυρίαρχου τοτέμ της, που είναι φυσικά το "τουτού"...

20.11.07

Εκθέσεις ζωγραφικής!

Από την Νέα Εστία του 1927



Στο "πνεύμα" αυτό, 80 χρόνια αργότερα από την CITY PRESS του 2007..., να τί γράφουν κάποιοι "θολωμένοι" ανακοινώνοντας μια τέτοια έκθεση:

"ΣΥΝουσίες"

Σαράντα έξι ζωγράφοι, γλύπτες, χαράκτες και φωτογράφοι συμμετέχουν με δημιουργίες τους στην έκθεση με τίτλο "ΣΥΝουσίες" [...]
Αποκλειστικός στόχος της έκθεσης [...] είναι η εκ νέου ευαισθητοποίηση (σσ!!!!!) - στη σημερινή τεχνοκρατική, καταναλωτική και αυτοματοποιημένη εποχή - απέναντι στη χαρά της ζωής, που αποτελεί την μοναδική δικλείδα ασφαλείας για την ψυχική μας ισορροπία, η οποία απειλείται άμεσα από τα δεινά της παγκοσμιοποίησης. (σσ !!!!!)
Οι συμμετέχοντες καλλιτέχνες ενεργοποιούν (σσ;;;;;;) έννοιες, συναισθήματα, εμπειρίες, και βιώματα, τα οποία έχει "ευνουχίσει" μέσα μας ο τεχνοκρατικός και απάνθρωπος τρόπος ζωής, για να τα αντικαταστήσει με συναισθήματα τρόμου - φόβου, εκατόμβες και ολοκαυτώματα ολόκληρων λαών, μαζικές καταστροφές της φύσης και του περιβάλλοντος. [...]

Πώς τα κατάφερε κι' έμπλεξε την παγκοσμιοποίηση, τις εκατόμβες των νεκρών και τις μαζικές καταστροφές της φύσης με την ενεργοποίηση των συνουσιαστικών επιθυμιών του λαού, είναι εκπληκτικό! Για να καταλάβετε, έτσι και δεν σου κάνει "κου-κου" λόγω των προαναφερομένων (θα το χρησιμοποιώ ως δικαιολογία στο μέλλον...), πάς στην έκθεση, "ενεργοποιείσαι" και φεύγεις ντούρος!!!! Σου έρχεται να τους γ...σεις όλους!

Σελώστε τ' άλογα να πάμε σύντροφοι!