tag:blogger.com,1999:blog-12681642.post5664032689425315842..comments2023-07-23T12:25:55.866+03:00Comments on VIVE ρεεε PERICOLOSAMENTE...: Πώς βγαίνουν τα κουνέλια μέσα απ΄ το καπέλο;(*)Greghttp://www.blogger.com/profile/05273102189499264584noreply@blogger.comBlogger5125tag:blogger.com,1999:blog-12681642.post-2766761764860677262007-05-16T21:46:00.000+03:002007-05-16T21:46:00.000+03:00Γειά σου Cacofonix Γι αυτό η ναυτιλία πήγαινε καλά...Γειά σου Cacofonix <BR/>Γι αυτό η ναυτιλία πήγαινε καλά, γιατί δεν υπαρχει ναυτιλιακό management.<BR/>Αλλά γενικά, η κοινωνία μας θα απελευθερωθεί από ένα μεγάλο βραχνά αν καταργηθούν όλες οι σχολές management. Μετά κάτι καλό μπορεί να ξεκινήσει!!!!<BR/>Λες και η ανθρώπινη κοινωνία πρίν την ανακάλυψη του management, κοιμότανε!!<BR/>Οσο για τα αν τον κόσμο Πανεπιστήμια, εγώ δεν θρέφω καμία εκτίμηση. Σιγά σιγά μειώνουν τις ανθρωπιστικές επιστήμες, σε λίγο θα τις θεωρήσουμε άχρηστες!!<BR/>Για τα ελληνικά, φρακτάλ μπάχαλου, τι περιμένετε;ange-tahttps://www.blogger.com/profile/02233980881837677291noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-12681642.post-3095809742309408362007-05-15T02:41:00.000+03:002007-05-15T02:41:00.000+03:00Διαφωνω με τον Βαρδο στο κλεισιμο φυσικο-μαθηματικ...Διαφωνω με τον Βαρδο στο κλεισιμο φυσικο-μαθηματικων κλπ σχολων, ηταν μια αποψη την οποια συμμεριζομουν παλαιοτερα αλλα πλεον στην παγκοσμια αγορα εργασιας το πτυχιο οιασδηποτε σχολης ειναι αποδεικτικο ικανοτητας και εργατικοτητας. Μην παραξενευτει κανεις που πχ ο πρωην προεδρος της Γκολντμαν-Σακς και νυν υπουργος των οικονομικων Χανκ Πωλσον εχει πτυχιο λογοτεχνιας η στα προφιλ εργαζομενων της Τζει Πι Μοργκαν μπορεις να βρεις τραπεζιτες με πτυχιο στη φιλοσοφια. Το πανεπιστημιο δεν εχει σκοπο να σου βρει επαγγελμα και εκ των προτερων πρεπει να γνωριζει ο φοιτητης οτι στο πανεπιστημιο δεν σπουδαζει επαγγελμα, μαθαινει τον επιστημονικο τροπο σκεψης. Οχι βεβαια να φτασουμε και στο ακρο της πληρους αποσυνδεσης του πανεπιστημιου απο την αγορα εργασιας. Διοτι σε αυτη τη χωρα και τα δυο συμβαινουν. Πανεπιστημια στα οποια δεν μεταδιδεται η Μεθοδος και απομακρυσμενα απο τη αγορα.<BR/><BR/>Θεμα ΔΙΚΑΤΣΑ, ΔΟΑΤΑΠ κλπ. Ειναι η απολυτη καταντια, ουδεποτε θα δεχτω να στειλω στο ΔΙΚΑΤΣΑ τον μεταπτυχιακο μου τιτλο απο μια απο τις πλεον περιφημες οικονομικες σχολες της Ευρωπης καθαρα για λογους υπερηφανειας. Δικαιωμα στην αξιολογηση εχει ο οικειος επαγγελματικος συλλογος και οχι το κρατος.<BR/><BR/>Τα κολλεγια ας παραμεινουν οπως θελουν, αν καποιος θελει να κοροιδευει τον εαυτο του πηγαινοντας εκει, το κανει με δικα του χρηματα. Στην Ελλαδα δεν χρειαζεται μειωση φυσικομαθηματικων σχολων, χρειαζεται μειωση των ΤΕΙ και μειωση των φοιτητων τουλαχιστον κατα 50%.<BR/><BR/>Στα περισσοτερα συμφωνω με τον Βαρδο και βεβαια οχι στο κρατικο μονοπωλιο στην ανωτατη εκπαιδευση,Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-12681642.post-41822547468789897182007-05-14T19:49:00.000+03:002007-05-14T19:49:00.000+03:00@ cacofonixΚαμμία κατάχρηση! Για κουβέντα και αντ...@ cacofonix<BR/><BR/>Καμμία κατάχρηση! Για κουβέντα και ανταλαγή απόψεων γράφουμε!<BR/><BR/>Απαντώ:<BR/><BR/>1. και 2.<BR/>Δεν αναφέρεται πουθενά στο άρθρο οτιδήποτε για το καθεστώς ιδιοκτησίας των Ξένων Παν/μίων. Δεν το αφορά άλλωστε. Αναφέρεται μόνο στην σε μιά νύκτα Πανεπιστημοποίηση των Αγγλικών polytechnics (όπως έγινε και με τα δικά μας ΤΕΙ) που έδωσαν την ευκαιρία να εμφανίζονται ως grand πτυχία, κάποια χαρτιά που εκδίδουν μέσω παραρτημάτων πολύ κατώτερων των ίδιων των polytechnics.<BR/><BR/>3. <BR/>Δεν σχολιάζει τίποτα για διαφορά ιδιωτικών ή δημόσιων. Δεν είναι το θέμα του αυτό. Ασχολείται με τα κολέγια όπως είναι αυτή τη στιγμή και τί πρέπει να κάνει η κυβέρνηση για την διασφάλιση της όποιας ποιότητας.<BR/><BR/>4.<BR/>Η στρεβλή ερμηνεία του άρθρου 16 σε συνδυασμό με την εθελοτύφλωση για όποιους λόγους πράγματι ευθύνεται για όλα αυτά όπως σημειώνει και το άρθρο.<BR/><BR/>5.<BR/>Του Βε΄ρεμη τα συμφέροντα μπλέχτηκαν στο θέμα αυτό.<BR/><BR/>6.<BR/>Συμφωνώ απόλυτα<BR/><BR/>7.<BR/>Συμφωνώ για το χάλια παιδεία, διαφωνώ για το χειρότερη. Η παιδεία γενικά είναι χάλια!<BR/><BR/>8.<BR/><B>Δυστυχώς τα ίδια τα κολέγια θέλουν να παραμείνουν έτσι και να μην γίνουν Παν/μια, λόγω των κριτηρίων που θα πρέπει να αντιμετωπίσουν και τα οποία θα εκτοξεύσουν τα δίδακτρα στα αντίστοιχα Αμερικανικά των 20000$ τουλάχιστον!</B><BR/><BR/>9.<BR/>Δεν το γνωρίζω, αλλά φυσικά μιλάμε για το δημόσιο και για τα minimum των αποδοχών στον ιδιωτικό τομέα βάσει συλλογικών συμβάσεων!<BR/><BR/>10.<BR/>Επίτρεψέ μου να αμφισβητώ την ποιότητα αξιολόγησης των κολλεγίων η οποία περιγράφεται και στο άρθρο με το παράδειγμα του ινδικού τρικύκλου.<BR/><BR/>11.<BR/>Οι άθλιες αποδοχές των καθηγητών κολεγίων δεν έχουν να κάνουν με το γεγονός ότι κονομάει η Ρεπούση. Οφείλεται στις εργασιακές συνθήκες των κολεγίων που θα περιγράψω άλλη φορά!<BR/><BR/>12. και 13. συμφωνώ!<BR/><BR/>14. Οι αξιολογήσεις θα έπρπεπε να υπάρχουν και στην Ελλάδα. Δεν αφορούν όμως τα δικά μας κολέγια αλλά μόνο τα μητρικά παν/μια. Και αυτό σχολίάζει το άρθρο. Ότι ούτε τα πτυχία δεν είναι αντίστοιχα. Απλά παρεμφερή!Greghttps://www.blogger.com/profile/05273102189499264584noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-12681642.post-30658300406993519602007-05-14T18:48:00.000+03:002007-05-14T18:48:00.000+03:00Επίσης για ένα συνοπτικό οδηγό της ανώτατης εκπαίδ...Επίσης για ένα συνοπτικό οδηγό της ανώτατης εκπαίδευσης της Ευρώπης μπορείς να πας εδώ:<BR/>http://www.eurydice.org/ressources/eurydice/pdf/0_integral/085EN.pdf<BR/>Τίτλος<BR/>Focus on the structure of higher education in Europe. National trends in the Bologna Process - 2006/07 Edition<BR/><BR/>Και πάλι συγνώμη για την κατάχρηση...Cacofonixhttps://www.blogger.com/profile/13014664975771538738noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-12681642.post-44003291472429944892007-05-14T18:43:00.000+03:002007-05-14T18:43:00.000+03:00Greg υπάρχουν αρκετές ασάφειες στο κείμενο.1. Τα μ...Greg <BR/><BR/>υπάρχουν αρκετές ασάφειες στο κείμενο.<BR/><BR/>1. Τα μεγαλύτερα πανεπιστήμια στην Αμερική δεν είναι ενός επιχειρηματία. Είναι μη κερδοσκοπικοί οργανισμοί. Ένα σημαντικό μέρος των εσόδων τους προέρχονται κι από δωρεές.<BR/><BR/>2. Τα πανεπιστήμια της Μεγάλης Βρετανίας είναι αμιγώς κρατικά, αλλά με πλήρη ανεξαρτησία από το κράτος. Και αυτά είναι μη κερδοσκοπικά.<BR/><BR/>3. Τα περισσότερα "σοσιαλιστικά" κράτη της Ευρώπης, δεν ξεχωρίζουν ιδιωτική και δημόσια παιδεία. Δες πως πληρώνει για παράδειγμα τα δίδακτρα το Σουηδικό κράτος, σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης.<BR/><BR/>4. Αυτό που συμβαίνει στην Ελλάδα με τα παν-αν-επιστήμια είναι προϊόν της ήδη υπάρχουσας νομοθεσίας, κι όχι της μελοντικής. Το άρθρο 16 είναι αυτό που επέτρεψε τη δημιουργία τέτοιων εκτρωμάτων, όπως τα ΙΕΚ.<BR/><BR/>5. Ο κ Βερέμης, πρόεδρος της "εθνικής" επιτροπής για την παιδεία, τάχθηκε υπέρ της διατήρησης του μονοπωλίου της παιδείας στα "χέρια" του κράτους. Πάγια θέση του είναι να μην αλλάξει το άρθρο 16. Αυτό από μόνο του πρέπει να σε προβληματίσει.<BR/><BR/>6. Οι "καθηγητές" των πανεπιστημίων δεν κόπτονται για την ποιότητα των ιδρυμάτων τους, αλλά για τις θέσεις τους που τις βλέπουν εφαλτήρια για άλλες θέσεις στο δημόσιο. Άλλωστε αν τους ενδιέφερε θα δεχόταν την αξιολόγηση. Αυτό που τους ενδιαφέρει είναι η διατήρηση του μονοπωλίου της πρόσβασης σε διάφορες κρατικές επιτροπές - λέγε με παιδαγωγικό ινστιτούτο για παράδειγμα. Έτσι ο δρόμος προς την μετριότητα γίνεται λεωφόρος.<BR/><BR/>7. Η χειρότερη μορφή παιδείας αυτή τη στιγμή δίνεται από τα "δημόσια" πανεπιστήμια, που έχουν γίνει τσιφλίκι του κάθε Βερέμη, και τόσων άλλων ακόμη. (Ψάξε για παράδειγμα να βρεις σε πόσες κρατικές επιτροπές ήταν μέλος ο κ Λιάκος, η κ Ρεπούση κ.λ.π.)<BR/><BR/>8. Δεν μπορώ να δεχτώ ότι θα ελέγχονται τα "κολέγια" και δε θα ελέγχονται τα "πανεπιστήμια". (Πιό γελοίο διαχωρισμό δε θα μπορούσα να σκεφτώ.)<BR/><BR/>9. Όταν μιλάμε για επαγγελματικά δικαιώματα, μιλάμε φυσικά για το δημόσιο τομέα. Για τον ιδιωτικό τομέα αυτά έχουν αντιστραφεί. Οι ιδιώτες σαφέστατα προτιμούν απόφοιτους ξένων πανεπιστημίων, έστω κι αν έχουν σπουδάσει στην Ελλάδα.<BR/><BR/>10. Θα πρέπει επίσης να ξέρεις ότι τα αγγλικά πανεπιστήμια έχουν από μόνα τους συστήσει επιτροπή αξιολόγησης. Θα πρέπει να ξέρεις ότι τα τελευταία 10 χρόνια έχουν ανακαλέσει 2 άδειες «κολεγίων», διοτί τα μητρικά τους πανεπιστήμια θα είχαν κυρώσεις. Σε αναλογία, για ποιά ιατρική σχολή ΑΠΘ μιλάμε όταν 160 απόφοιτοι έχουν πάρει πτυχίο χωρίς να έχουν περάσει τα αντίστοιχα μαθήματα; Δεν συζητάω βέβαια το γεγονός ότι το 98% των ελλήνων φοιτητών έχουν κλέψει τουλάχιστον σε ένα μάθημα, κι αυτό από μόνο του το γεγονός ακυρώνει κάθε έννοια ποιότητας πανεπιστημίου.<BR/><BR/>11. Οι άθλιες αποδοχές του διδακτικού προσωπικού στα ιδιωτικά κολέγια οφείλονται ακριβώς στην ύπαρξη του 16. Πιστεύεις, μετά τις καταγγελίες που εσύ έχεις παραθέσει για την κ Ρεπούση, ότι θα έπρεπε να είναι καθηγήτρια πανεπιστημίου για παράδειγμα; Αυτό δεν έχει αντίκτυπο για όλους τους απόφοιτους με αντίστοιχα προσόντα; Δεν έχεις ακούσει για την οικογενιοκρατία που επικρατεί στα δημόσια «παν-αν-επιστήμια»;<BR/><BR/>12. Κανένας περιορισμός και εργασιακός προγραμματισμός δεν έχει σχεδιασθεί για τα ελληνικά πανεπιστήμια. Θα πρέπει να κλείσουν τουλάχιστον το 80% των φυσικομαθηματικών σχολών, των θεολογικών, των φιλολογικών κ.λ.π. Αλλά πως να συμβεί αυτό όταν οι «καθηγητές» και το ΔΕΠ είναι με συμβάσεις μονιμότητας, και δεν χρειάζεται να κάνουν καμμία προσπάθεια βελτίωσης της ακαδημαϊκότητάς τους.<BR/><BR/>13. Τα δημόσια πανεπιστήμια παρουσιάζουν ένα μουχλιασμένο σύστημα διαχείρισης, τόσο δύσκαμπτο, που ακόμη και τώρα που η Ελλάδα κυριαρχεί στις θάλασσες, δεν υπάρχει τμήμα ναυτιλιακού management.<BR/><BR/>14. Τα πτυχία των αγγλικών πανεπιστημίων που δίνονται είναι άμεσα αναγνωρισμένα στην ΜΒ. Άλλωστε, όπως έγραψα και πιο πάνω τα παραρτήματά τους στην Ελλάδα, συμμετέχουν κανονικά στην αξιολόγησή τους, και σε μερικά μάλιστα ρίχνουν και το score της επαγγελματικής αποκατάστασης. (Είναι δείκτης που μετράει πόσοι από τους απόφοιτους της κάθε σχολής έχουν βρει εργασία ένα εξάμηνο μετά την αποφοίτησή τους κι αν η δουλειά που βρήκαν είναι σχετική με το αντικείμενο των σπουδών τους.) Αλήθεια δεν θα έπρεπε να δίνουν ένα τέτοιο δείκτη και για τα δημόσια παν-αν-επιστήμια της Ελάδας;<BR/><BR/>Τέλος για τις προτάσεις του άρθρου συμφωνώ απόλυτα με αυτές αλλά με μία διαφορά. Θα ήθελα να ισχύουν εκτός από τα κολέγια και για τα παν-αν-επιστήμια. Δεν νομίζω ότι θα διαφωνούσες;<BR/><BR/>ΥΓ Για να καταλάβεις πως αξιολογούνται τα πανεπιστήμια στο παραθέτω το παρακάτω link<BR/>http://extras.timesonline.co.uk/stug2006/stug2006.pdf<BR/>που αφορά τη βαθμολογία των Times για τα πανεπιστήμια της Αγγλίας. (Θεωρείται από τις πιο έγκυρες. Σε αυτή τη βαθμολογία περιλαμβάνουν και τα θυγατρικά πανεπιστήμια. Δεν θα έπρεπε να έχουμε κάτι αντίστοιχο κι εδώ;)<BR/>Συγνώμη για την κατάχρηση του χώρου σου...Cacofonixhttps://www.blogger.com/profile/13014664975771538738noreply@blogger.com